اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقلیل جریمه نقدی تراکتور و رد تجدید نظرخواهی سپاهان

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

تقلیل جریمه نقدی تراکتور و رد تجدید نظرخواهی سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس، در خصوص استیناف باشگاه تراکتور تبریز نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی و توهین تماشاگران منتسب به مقام رسمی و غیر رسمی مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم تراکتور تبریز (میزبان ) و نساجی مازندران (میهمان ) از سری مسابقات لیگ برتر هفته نهم، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، تقلیل جزای نقدی به پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان دائر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت 2 جلسه ای ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وکمیته استیناف با توجه به محتویات پرونده ملاحظه آثار زیان بار  اقدامات متقاضی در حوزه فوتبال و نظر به اینکه متقاضی دارای سابقه محکومیت قطعی می‌باشد درخواست مذکور فاقد شرایط تعلیق  می‌باشد لذا به استناد ماده 107 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال مردود اعلام می‌گردد، رای صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 510 ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیاء به سمت مقام رسمی مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان (میزبان) و ملوان بندر انزلی (میهمان) از سری مسابقات لیگ برتر هفته نهم کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل سوء رفتار تیمی و همچنین آقایان سید علی کیانی و حسین رحمانی مربیان تیم مقاومت البرز هرکدام به دو جلسه محرومیت و 260 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی (داور ) و آقای مهرداد لطیفی سرمربی تیم مقاومت به سه جلسه محرومیت و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه در جریان مسابقه فوتسال بین دو تیم فرش آرا مشهد و مقاومت البرز از سری مسابقات لیگ برتر کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه سپیدرود رشت نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم  به محکومیت آقای فرشاد پیوس سرمربی تیم سپیدرود رشت به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و300 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در جریان بازی فوتبال بین دو تیم نیروی زمینی تهران (میزبان) و سپیدرود رشت (میهمان) از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور  با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول