اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رأفت: پرسپولیس متعلق به درویش و گل محمدی نیست

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس نه مال یحیی است نه مال درویش، این تیم متعلق به خود هواداران است. باشگاهی که 50 سال قدمت دارد.

رأفت: پرسپولیس متعلق به درویش و گل محمدی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پایان رأفت در حاشیه مراسم رونمایی از مستندی در مورد علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه علی انصاریان در جمع ما نیست ناراحتم دو سه سال با هم هم‌بازی بودیم در سفرهایی در لبنان و کویت هم با او هم اطاق شدم. علی انصاریان و حامد کاویانپور جوان‌ترهای تیم بودند و آن زمان ناصر ابراهیمی این دو نفر را به ما می‌سپرد تا مراقب‌شان باشم. انصاریان شوخ‌طبع و متعصب بود.

وی افزود:‌بعد از پایان بازی‌اش در فوتبال هم به سراغ بازیگری رفت و در زیر آسمان شهر با مهران غفوریان هم بازی کرد. 

رأفت در مورد حواشی بازی پرسپولیس و الدحیل و شعارهای هواداران علیه سرمربی و مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: هواداران همیشه حق دارند و باید به آنها حق داد ولی باید حقیقت را هم به آنها گفت. پرسپولیس همیشه مشکل داشته و دارد آن زمان که ما هم بودیم مشکل داشت. ما پیشکسوتان باید واقعیت را به هواداران بگوییم. در کشور ما همه مردم فوتبالی هستند. از مسئولان سیاسی و اقتصادی گرفته تا مردم عادی همگی فوتبالی هستند. باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. آنها در سرما و گرما می‌آیند و تیم را حمایت می‌‌کنند.

وی با اشاره به قانون سقف بودجه گفت: واقعیت این است که پرسپولیس امسال برای آسیا خوب بسته نشد دلایل مختلفی دارد از جمله قانون سقف بودجه، پرسپولیس 50 سال در فوتبال ما قدمت دارد مگر می‌شود سقف بودجه پرسپولیس با تیم شانزدهم جدول 100 میلیارد تومان فرق داشته باشد؟ یا اصلاً اختلافی نباشد؟ پرسپولیس باید در آسیا با تیمی مثل النصر بازی می‌کرد تیمی که کریس رونالدو و مانه و ستارگان دیگر را دارد که شاد 500 میلیون دلار قیمت آنها بود پرسپولیس باید با این تیم‌ها در آسیا رقابت می‌کرد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: آن حساسیتی که برای حفظ دروازه‌بان و مدافعان در پرسپولیس انجام شد برای مهاجمان انجام نشد. شهاب زاهدی از خارج از کشور به پرسپولیس آمد و تا بخواهد جا بیفتد هفته دوازدهم لیگ برتر می‌رسد پرسپولیس عیسی‌آل‌کثیر را از دست داد مهدی عبدی هم شادابی لازم را نداشت. یاسین و سلمانی را جذب کردیم که مصدوم شد. نبیل باهویه هم آمد. در پرسپولیس باید مهاجمان خوب داشت آن زمان که ما بازی می‌کردیم 7-8 مهاجم بودیم که دو بازی روی سکو بودیم دو بازی در ترکیب در اصلی و دو بازی هم نیمکت‌نشین، رقابت فشرده بود. از سوی دیگر مصدومیت هم در پرسپولیس وجود دارد وحید  امیری سنش بالا رفته و مصدوم می‌شود بازیکن خوبی است اما پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کند که بتوانند 90 دقیقه برای این تیم بجنگند. در بازی با الدحیل چندین موقعیت گلزنی از دست دادیم شاید اگر عیسی آل‌کثیر بود یکی از آن توپ‌ها را گل می‌کرد اما مساوی‌‌های در لیگ برتر هم فشار آورده بود. 

رأفت عنوان کرد:‌هوادار پرسپولیس نباید به سمت بازیکن و مربی بطری پرتاب کند آنها هواداران نمونه‌ای هستند این تیم مال خودشان است پرسپولیس نه مال یحیی است نه مال یحیی، این تیم متعلق به خود هواداران است. باشگاهی که 50 سال قدمت دارد. 

وی در مورد اینکه دربی پنج‌شنبه را چطور می‌بیند، گفت: این یک رقابت سنتی است. هر زمان هر تیمی که ادعا می‌کرده پیروز می‌شده باخته است. هیچ‌وقت هیچ تیمی نباید خود را پیش‌برنده دربی بداند جو بازی سنگین است. من در دربی‌‌ها حضور داشتم. دو شب قبل از مسابقه علی پروین ما را به هتل می‌برد. از شدت استرس شب مسابقه خوابم نمی‌برد و می‌گفتم چطور باید فردا بازی کنم تا جواب هوادار را بدهم. حتی اگر توپ به من نرسد باید بدوم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول