اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

قاضی‌پور: دولت و مجلس سفره مردم را رونق دهند

یک نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در سال‌های اخیر سفره مردم کمرنگ شده، گفت: دولت و مجلس با هماهنگی با یکدیگر سفره مردم را رونق دهند.

قاضی‌پور: دولت و مجلس سفره مردم را رونق دهند

نادر قاضی‌پور نماینده سابق ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به اولویت کاری مجلس دوازدهم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در سال‌های اخیر سفره مردم کمرنگ شده دولت و مجلس با هماهنگی با یکدیگر سفره مردم را رونق دهند.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم به مانند مجلس‌های قبل باید رعایت عدالت کند و حق خواهی در دستور کارش باشد، گفت: در مجلس آینده باید اشتغال جوانان و امنیت شغلی مدنظرمان باشد. حق و حقوق کارگران و کشاورزان و بازنشستگان را محترم بشماریم و آن را  با تورم کشور در نظر بگیریم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تاکید کرد: ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم در هر شرایطی از جمله جنگ و صلح مردم با تمام سختی‌ها پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حضور حداکثری خود را در انتخابات به دنیا نمایش گذاشتند. ما باید با حضور حداکثری و رای مردم برای انتخاب نمایندگان اصلح یک مجلس قوی در پیش رو داشته باشیم.

قاضی‌پور تصریح کرد: وجود ۲ الی سه جناح قوی در مجلس شورای اسلامی باعث می‌شود یکدیگر را یاری و کنترل کنند. کمک به دولت هم بهتر انجام می‌شود و تمام این عوامل سبب شفاف سازی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از نظر بنده مجلس ۲ وظیفه اساسی دارد، تصویب قانون‌های شفاف و روشن  و نظارت بر اجرای قانون‌ها.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور چند جناح در مجلس لازم است، بیان کرد: بنده خود اصولگرا هستم ما زمانی در دنیا حرف برای گفتن میتوانیم داشته باشیم که نظام جمهوری اسلامی ایران را به وسیله همه پرسی و مشارکت حداکثری در انتخابات بیمه کنیم جناح‌های اصلاح طلب و اصولگرا در مجلس باید با هم متحد و نبض سازنده کشور باشند.

قاضی پور با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس از هر جناحی که انتخاب شوند، پیشنهاد عملیاتی ارایه دهند، گفت: در مجلس شورای اسلامی به دور از تهمت و افترا با انتقاد سازنده عمل کنیم اگر حرفی نیز برای گفتن داریم با مدرک حرف خود را بیان کنیم. نماینده مردم باید حرف مستند برای صحبت داشته باشد.

*انتخابات دوازدهمین دوره مجلس روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول