اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سه نیمکت نشین پرسپولیس سابقه گلزنی در دربی ها را دارند

سه چهره مطرح فوتبال ایران که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینند سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های پایتخت را دارند.

سه نیمکت نشین پرسپولیس سابقه گلزنی در دربی ها را دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و سید جلال حسینی که هر سه در دوران بازیگری جزو مدافعان پرسپولیس و تیم ملی محسوب می‌شدند، سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های پایتخت را دارند و از تجربه زیادی هم در این مسابقات برخوردارند. هر کدام از این سه مدافع سابق پرسپولیس که حالا روی نیمکت این تیم هستند، یک بار دروازه استقلال را در دربی‌های پایتخت گشوده اند.

از میان این سه گل شاید مهم‌ترین گل را پیروانی زد چون در فینال جام حذفی سال ۷۸ دروازه استقلال را باز کرد.

جالب این که در آن بازی مهدی هاشمی نسب مربی کنونی استقلال هم برای پرسپولیس گل زد تا در نهایت این تیم با شکست دو بر یک استقلال قهرمان جام حذفی کشور شود.

یحیی گل محمدی هم در سال ۸۱ دروازه استقلال را گشود و اتفاقاً آن بازی را هم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک برد اما سید جلال حسینی وقتی دروازه استقلال و رحمتی را باز کرد که تیمش سه بر یک عقب بود و در نهایت پرسپولیس بازی را ۲-۳ به استقلال واگذار کرد.

این سه چهره مطرح پرسپولیسی حالا باید تمام تجربیات خود را در اختیار بازیکنان فعلی تیمشان و به خصوص مدافعان قرار بدهند تا شاید پرسپولیس بتواند یک بار دیگر استقلال را شکست بدهد. 

در میان نیمکت نشینان استقلال هم مهدی هاشمی نسب و محمد نوازی سابقه گلزنی به پرسپولیس در دربی‌ معروف سال ۷۹ را دارند و هر دو نفر دروازه عابدزاده را باز کرده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول