اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  فرهنگی

یک نویسنده: ایران قربانی تروریسم در بخش هواپیما ربایی است

رضا جهان‌فر نویسنده کتاب پرونده‌ای برای هواپیما ربایی: کشور ما بیشترین موارد هواپیماربایی را در نیم قرن اخیر تجربه کرده که بخشی از این به قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و دفاع مقدس مربوط می‌شود و نشان می‌دهد ایران قربانی تروریست در این حوزه است.

یک نویسنده: ایران قربانی تروریسم در بخش هواپیما ربایی است

رضا جهان‌فر نویسنده کتاب «پرونده‌ای برای هواپیماربایی» در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره هدف خود از نوشتن این کتاب گفت: کشور ما جزو یکی از کشورهایی است که بیشترین موارد هواپیماربایی را در نیم قرن اخیر تجربه کرده است. بخشی از این هواپیماربایی به قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و دفاع مقدس مربوط می‌شود و ایران قربانی تروریست در حوزه هواپیماربایی است.

وی افزود: ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این ثابت شده که ایران قربانی ترور در بحث ترور فیزیکی است ولی اینکه آیا ایران در بحث هوانوردی هم قربانی است، به آن پرداخته نشده است و ما به یک تحلیل جامعه شناسانه درباره آینده هواپیماربایی که چگونه است و آیا ماهم در آینده با آن مواجه خواهیم شد، نیاز داشتیم.

پرفروش‌ترین کتاب‌ انتشارات سرو

این نویسنده درباره تحریر کتاب اظهار داشت: این کتاب یک کتاب میان رشته‌ای بین تاریخ معاصر، حقوق بین‌الملل و جامعه‌شناسی جنگ است. تألیف کتاب از تاریخ شفاهی و روش اسنادی بهره برده، یعنی از دو روش تحقیقی مختلف استفاده شده و نتیجه‌گیری‌هایی رابه ثمر رسانده است.

جهان‌فر ادامه داد: الحمدالله به گفته ناشر کتاب مورد اقبال واقع شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر سرو شده است. به زودی قرار است چاپ دوم این کتاب با ویرایش جدید منتشر شود و امیدوارم چاپ دوم کم نقص‌تر از چاپ اول باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول