اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن استقلال: به خدا قسم همه ما از نتیجه تساوی ناراحت بودیم

رضا میرزایی، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به خدا قسم همه ما از نتیجه تساوی ناراحت بودیم

بازیکن استقلال: به خدا قسم همه ما از نتیجه تساوی ناراحت بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی در پایان دربی 102 در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم. چندین ماه است که از شرایط مصدومیتم گذشته است و دوران درمانم را سپری کردم و انشاءالله از نیم فصل کارتم صادر شود و بتوانم برای تیم بازی کنم. فکر می‌کنم 15 تا 20 روز دیگر بتوانم با تیم تمرین کنم. با دو مربی بدنساز کار می‌کنم و خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. لطف آقا جواد، تیم و مدیریت باشگاه بود که آمدم و تیم آماده ام و تمرین میکنم. امیدوارم نیم فصل دوم بتوانم برای باشگاه استقلال بازی کنم.

رضا میرزایی در واکنش به این سؤال که امروز شما روی سکو استرس زیادی داشتید، گفت: واقعا خیلی سخت است. من هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کنم که چقدر حرص و جوش می‌خورند. واقعا به خاطر همین بازیکنان هرچه دارند باید در بازی بگذارند. الان همه بچه‌ها در رختکن ناراحت هستند، چون ما مستحق برد بودیم. خیلی موقعیت داشتیم و داور مسابقه نمی‌دانم چطور صحنه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم ما پنالتی نگرفت و یک صحنه کاملاً واضح بود.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیسی‌ها برخلاف شما نظر دارند و مدعی هستند VAR کمک کرد که استقلال بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تساوی بکشاند، نظر شما چیست، گفت: به تساوی بکشاند؟ به ما کمک کند؟ اگر می‌خواست به ما کمک کند که پنالتی اول صد درصد پنالتی بود تا پنالتی دوم! همه دیدند صد درصد پنالتی بود. در تصویر مشخص است که دست بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کشد. دیگر نمی‌دانم باید چه کار کند، فقط مانده‌ام ببینم کدام کارشناس می‌آید و در فوتبال برتر می‌خواهد بگوید که این صحنه پنالتی نبوده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: خیلی صحنه‌ها بود که داور نمی‌دانم چرا نگرفت، اما این دیگر خیلی پنالتی بود، همه دیدند و خیلی هم واضح بود.

وی در واکنش به این سؤال که فرجی می‌گوید استقلالی‌ها با نتیجه تساوی دور افتخار زدند، نظر شما چیست، گفت: ما دور افتخار زدیم؟! ما فقط از هوادارانمان تشکر کردیم و بچه‌های ما و آقا جواد آمد داخل رختکن و همه ناراحت بودند از اینکه نتیجه مساوی تمام شده است. به خدا قسم همه ناراحت بودند که بازی مساوی شده است. دربی حساسیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و آنها هم هواداران خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند. ما مستحق برد بودیم، تیم ما نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد، اما متأسفانه بازی با نتیجه تساوی تمام شد. ان‌شاءالله در دربی بعدی نتیجه خوبی بگیریم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول