اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

همدانی: در رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون نیت‌های بدی علیه استقلال دیده می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: رسانه‌ای شدن نامه داخلی فدراسیون فوتبال یک ضعف است و این مشکل باید توسط تاج رسیدگی شود.

همدانی: در رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون نیت‌های بدی علیه استقلال دیده می‌شود

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد پرگل استقلال مقابل نساجی پس از دربی تهران، اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. هرچند نساجی نتایج خوبی نگرفته اما این تیم همیشه عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: استقلال به خصوص نسبت به سال‌های قبل در یک موضوع برنده است. در تیم فرهاد مجیدی هم این اتفاق افتاده اما به عقیده من در تیم جواد نکونام همدلی خیلی بیشتر است. همه وظایف خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و یکدل بودن باعث شده همه انگیزه بالایی داشته باشند. الان هم تیم با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به رقیب دیرینه در صدر جدول است که انگیزه‌ها را بیشتر هم می‌کند. 

بازیکن اسبق استقلال گفت: امسال در تیم نکونام، دوندگی و جنگندگی بسیار بالاست. گردش توپ خیلی خوبی دارند. راه‌های رسیدن به گل را به خوبی تمرین می‌کنند. حرکات خیلی خوبی از جناحین انجام می‌شود و تیم به خوبی برتری عددی ایجاد می‌کند. زمانیکه تیم وارد حمله می‌شود، چه از طرف حردانی چه از طرف جلالی فرقی نمی‌کند، شما حتما ۳نفر را در باکس حریف می‌بینید. این نشان می‌دهد کاملا با برنامه کار می‌کنند و نتایج کسب شده هم گویای این اتفاق است. 

کارشناس فوتبال در مورد اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد اسقلال بتواند صدرنشین مسابقات تا پیش از پایان نیم فصل اول باشد، عنوان کرد: استقلال به نسبت تیم‌های دیگر دیر کارش را شروع کرد یعنی دیر شکل گرفت. حتی بازی‌ها شروع شده بود اما استقلال هنوز دچار چالش بود. بحران درونی داشت و حتی بعد از گذشت ۵ هفته مشکلات ادامه داشتند. با اینحال به لطف خدا و همدلی مدیریت، کادرفنی و بازیکنان، همه اعضای مجموعه در کنار هم قرار گرفتند. نکونام سعی کرد اتحاد را در تیمش ایجاد کند که این اتفاق افتاد. همه باور کردند موفق نمی‌شوند مگر اینکه در کنار هم باشند. امیدوارم این اتحاد کمک کند تا استقلال روند خوب خودش را ادامه بدهد. ان‌شاالله مدیریت و کادرفنی به هماهنگی کامل با هم برسند تا استقلال به اهداف مدنظرش برسد.

همدانی در مورد اینکه تصور بسیاری بر این بود که دوران افت استقلال از بازی دربی آغاز می‌شود، گفت: وقتی همه با هم باشند اتفاقات خوبی برای تیم می‌افتد. درواقع الان، استقلال با هم بودن را یاد گرفته است. همه باید یک مشت باشند تا در کارشان موفق باشند. این اتفاق در استقلال به معنای واقعی افتاده است. با حفظ این روحیه، این شرایط تداوم خواهد داشت. مهمتر از قهرمانی، همبستگی و یکدل بودن تیم است. هواداران هم باید کمک کنند و انرژی مثبت بدهند. این تیم می‌تواند شایستگی‌های بیشتری از خودش نشان بدهد. نیم فصل هم فرصت خوبیست تا با جذب بازیکنان‌ مدنظر سرمربی تیم تقویت شود.

پیشکسوت استقلال درمورد ماجرای درخواست این باشگاه از فیفا، سربرگ فدراسیون و حاشیه‌ جدیدی که برای آبی‌ها ایجاد شده، عنوان کرد: چون اطلاع دقیقی از جزئیات ماجرا ندارم شاید اظهار نظر من هم نتواند حق مطلب را ادا کند. بهترین شخصی که می‌تواند از حقوق استقلال دفاع کند شخص خطیر است. او اطلاع و آگاهی کافی از زوایای مختلف این موضوع دارد و حتما به صورت جدی هم از استقلال دفاع کرده است. همه باید مواظب شیطنت‌ها باشیم و به حواشی دامن نزنیم. اجازه بدهیم مدیریت باشگاه کار خودش را پیش ببرد. 

همدانی در خصوص صحبت‌های شب گذشته خطیر مبنی بر رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون فوتبال توسط پرسپولیسی‌ها، گفت: خطیر خودش حقوقدان است و این مباحث را بهتر از ما می‌داند. مطمئنا به خوبی هم از حق استقلال دفاع خواهد کرد اما چرا چنین نامه‌ای باید از فدراسیون بیرون بیاید؟ این یک ضعف است. این مشکل باید توسط تاج رسیدگی شود. حتما در این ماجرا نیت‌های بدی می‌توان دید که باید با آن برخورد شود. 

وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال باید دفاع محکمی داشته باشد. حتی می‌توانند از نظر حقوقی و قانونی شکایت کنند که چرا این نامه محرمانه از فدراسیون خارج شده است. این اتفاق یک معضل بزرگ برای فدراسیون فوتبال است و شاید فردا روزی هزاران مشکل دیگر گریبانگیر فوتبال ما شود. بنابراین باید هر جه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول