اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اقتصادی

نانو بیو تکنولوژی در دستور کار شرکت های دانش بنیان کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نانو بیو تکنولوژی در دستور کار شرکت های دانش بنیان کشاورزی ایران قرار گرفته است.

نانو بیو تکنولوژی در دستور کار شرکت های دانش بنیان کشاورزی

به گزارش خبرنگار باشگاه توانا، پنجمین کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و سنگال بعد از 12 سال با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در 30 آذر در داکا برگزار شد.

وزیر جهاد کشاورزی  در دیدار با وزیر توسعه روستایی سنگال گفت: امروزه بالغ بر 125 میلیون تن محصولات کشاورزی را تولید می کنیم، که حدود 84 تا 85 درصد در محصولات مختلف خودکفا هستیم و در بقیه محصولات باقی مانده رتبه های اول تا هشتم جهانی را داریم.

وی گفت: ما در طول سال محصولات سبزی و سیفی را در داخل کشور تولید می کنیم و مازاد آن را به کشورهای دیگر صادر می کنیم. در حوزه آموزش، ترویج و تحقیقات پیشرفت های خوبی در حوزه کشاورزی و سایر علوم و فناوری داشته ایم؛  و در حوزه دانش بنیان، شرکت هایی را داریم که نانو بیو تکنولوژی را در دستور کار دارد.

محمد علی نیکبخت در ادامه گفت: شرکت های دانش بنیان، انواع داروها و تجهیزات آزمایشگاهی و موارد پیچیده فنی وصنعتی را در حال تولید و توسعه دارند و فعالیت خوبی را در کشورهای همسایه و سایر کشورها ی دورتر ارائه می کنند.

وزیر جهاد کشاورزی  در دیدار با وزیر توسعه سنگال بعد از 12 سال تفاهم نامه هایی را در زمینه های کشاورزی، فرهنگی و غذایی امضا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول