اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی نساجی:‌ کسب سه امتیاز مقابل هوادار از نان شب برای ما واجب‌تر است

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: کسب سه امتیاز بازی با هوادار از نان شب برای ما واجب‌تر است.

مربی نساجی:‌ کسب سه امتیاز مقابل هوادار از نان شب برای ما واجب‌تر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید رضایی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا از حساسیت بالایی برخوردار است. با توجه به شرایط ما و هوادار، هر دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند به همین دلیل برای حفظ این سه امتیاز در قائمشهر تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. همه بچه‌ها برای انجام دادن یک بازی خوب و با کیفیت انگیزه دارند تا بتوانیم با ارائه یک عملکرد خوب پیروزی را به دست آوریم. 

وی در مورد مباحث مطرح شده نسبت به غیبت رشید مظاهری در این مسابقه گفت: او از ناحیه مچ پا مصدومیت داشت و با تشخیص پزشکان تزریقی که روی مچش انجام شد طبق صلاحدید کادر فنی و پزشکی تصمیم گرفته شد سه روز در تهران فیزیوتراپی انجام بدهد چهار پس از دیدار بعد از هوادار نیز با پرسپولیس بازی داریم به همین دلیل ترجیح دادیم مظاهری به کار معالجه پایش بپردازد تا در آن مسابقه از همه داشته‌های خود استفاده کنیم.

مربی نساجی در مورد سایر نفرات غایب این تیم مقابل هوادار خاطرنشان کرد:‌ وحید محمدزاده و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت و امیرمحمد هوشمند به دلیل چهار کارته بودن در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

رضایی در مورد آخرین وضعیت علوعباس مهاجم عراقی نساجی که در هفته‌های اخیر در لیست 18 نفره قائمشهری‌ها حضور نداشته عنوان کرد: عباس در زمانی که من به نساجی اضافه شدم مصدوم بود پس از بازگشت به تمرینات نیز به دلیل بیماری صلاح دیدیم در تمرینات نباشد. در ادامه مهدی رحمتی تصمیم گرفت او در تمرینات شرکت کند. 6-7 روز است با ما  تمرین می‌کند اما رسیدنش به شرایط بازی مقداری زمان‌بر است. اکنون نیز او را به قائمشهر آورده‌ایم و در اردو حضور دارد. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر شرایط روحی بازیکنان نساجی گفت: با توجه به جدایی رحمتی و مشکلاتی که از قبل داشتیم زمان ریکاوری ما کم بود. تکرار مکررات است اما باید بگویم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار سنگین مقابل الهلال عربستان 5-6 بازی را هر پنج روز یکبار انجام دادیم. بازی با هوادار هم همین‌طور است. اکنون می‌بینید که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر یک هفته پنج روز یکبار بازی کردند و اعتراض می‌کنند اما نساجی برای چهارمین هفته به این شکل بازی می‌کند. با این وجود بچه‌ها با توجه به انگیزه‌ای که در تمرینات داشتند هدف‌شان این است که نساجی به جایگاه واقعی‌اش بازگردد. در همین راستا همکاری کردند و تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتند. 

مربی نساجی ادامه داد: در دو روز اخیر هم در قائمشهر تمرینات خوبی انجام دادیم هدف ما این است به هر شکلی سه امتیاز را در قائمشهر نگه داریم زیرا از نان شب نیز برای ما واجب‌تر است. 

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا لوکاس الکاراس سرمربی جدید نساجی در مورد بازی با هوادار به او مشورت داده است، گفت: تاکنون این مربی را ندیده‌ام و باشگاه نیز در این مورد با من صحبتی نکرده است فقط گفته‌اند  اگر کسی خواست به جمع دستیاران الکاراس اضافه شود خودم در کنار تیم بمانم ما هم در این دو سه‌ هفته‌ای که تا اضافه شدن سرمربی خارجی زمان داریم امانتداری می‌کنیم. تمام خواسته من از هواداران نساجی این است که در بازی فردا به استادیوم بیایند و آن را پر کنند. تمام دل‌خوشی و انگیزه عشق همین هواداران است. دوست دارم فردا ورزشگاه وطنی را پر ببینم. اگر بیایند و بچه‌های خودشان را تشویق کنند آنها نیز با دلگرمی بازی خواهند کرد. می‌دانم بازیکنان ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. در این شرایط سخت همه امید ما ابتدا به خدا و سپس هواداران است. امیدوارم بتوانیم با حمایت آنها سه امتیاز را کسب کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول