اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

طلای المپیک هدف اصلی نابغه تنیس جهان

پدیده تنیس جهان طلای المپیک پاریس را هدف اصلی خود در سال جدید میلادی اعلام کرد.

طلای المپیک هدف اصلی نابغه تنیس جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، سال 2024 برای کارلوس آلکاراز با رویدادهای متفاوت همراه خواهد بود و مرد شماره 2 جهان برنامه‌های خود را برای سال جدید مشخص کرده است. 

این بازیکن اسپانیایی به نتایج خوب در سال 2024 امیدوار است. وی پس از شکست نواک جوکوویچ در ریاض، باید در مورد دستیابی به چیزهای بزرگ کاملاً مطمئن باشد. 

سال 2023 سال بسیار خوبی برای او بود اما اشتهای آلکاراز برای فصل آینده بیشتر است چرا که او روی چند چیز متمرکز شده که مهمترین هدف برای این تنیسور اسپانیایی قهرمانی یک گرنداسلم نیست بلکه در واقع المپیک پاریس است.

او اخیرا درباره اهداف خود صحبت و اعلام کرده که هدف اصلی او کسب طلای المپیک و همچنین یک گرنداسلم است اما اگر مجبور شود از بین این دو تنها یکی را انتخاب کند، مدال طلای المپیک خواهد بود.

برنامه آلکاراز این است ابتدا در رولان گاروس و سپس در المپیک پاریس شرکت کند. او در تلاش است هم انفرادی و هم دوبل (احتمالا با رافائل نادال) در المپیک پاریس وارد رقابت شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول