اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی هوادار: تیم‌مان جسارت و اعتماد به نفس کم دارد

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: با بازیکنان تصمیم گرفته‌ایم امتیازات از دست داده را جبران کنیم و تیمی جسور باشیم.

مربی هوادار: تیم‌مان جسارت و اعتماد به نفس کم دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید عبدالهی در  نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اظهار داشت: شناخت خوبی از استقلال خوزستان داریم و تیمی قائل احترامی بوده و ا ز کادر فنی با تجربه ای برخوردار است. تمرینات خوبی انجام داده ایم و با بازیکنان تصمیم گرفته‌ایم امتیازات از دست داده را جبران کنیم و تیمی جسور باشیم.

وی در مورد بازگشت بابک مرادی به تیم هوادار بعد از جدایی محمود فکری گفت: او با صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شده اما به بازی فردا نمی‌رسد چون از نظر بدنی از بازیکنان دیگر عقب‌تر است ولی در بازی‌های دیگر از او استفاده خواهد شد.

وی در مورد حساسیت جدول برای تیم هوادار در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان گفت: 8، 9 روز است که کارمان را شروع کرده‌ایم و بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی دارند و حرفه‌ای هستند ما در نیم‌فصل دوم تغییر آنچنانی نخواهیم داشت. بازیکنان ما همگی حرفه‌ای هستند و برخی از آنها بازیکنان بزرگی بوده‌اند. کسری که تیم ما دارد این است که بازیکنان باید با جسارت بیشتری بازی کنند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند فردا هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی در مورد شایعه حضور اشکان دژاگه در کادر فنی تیم هوادار گفت: من این موضوع را نه رد می‌کنم نه تأیید، چون بعد از بازی با استقلال خوزستان در مورد امور فنی تیم مفصل صحبت خواهیم کرد و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مربی تیم هوادار افزود: برای بازی فردا ما سرشار از انگیزه هستیم و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم. با پیروزی در بازی فردا می‌توانیم چند پله در جدول بالا برویم. همه ما می‌دانیم که چقدر بازی فردا حساس است.

وی در مورد بازی امین قاسمی‌نژاد در بازی فردا گفت: پزشکان عصر امروز در موردش نظر می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول