اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رازی که دیوید بکام بعد از سالها فاش کرد

دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد درباره ترک این تیم و رفتن به رئال صحبت‌هایی مطرح کرد.

رازی که دیوید بکام بعد از سالها فاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید بکام پس از ترک منچستریونایتد به مدت 2 سال طاقت تماشای بازی‌های این تیم را نداشت. وینگر افسانه‌ای در طول سال‌ها عشق خود را به شیاطین سرخ پنهان نکرده است بنابراین، زمانی که او در سال 2003 پس از شکست در روابطش با سر الکس فرگوسن، برای فروش گذاشته شد، ضربه دلخراشی برای کاپیتان سابق انگلیس بود. 

خیلی‌ها فقط می توانستند رویای حضور در موقعیت او را داشته باشند یعنی تبدیل شدن به ستاره رئال مادرید در سن 28 سالگی اما بکام از اینکه مجبور شد باشگاه و خانه دوران کودکی‌اش را ترک کند، به شدت ناامید شد. این چیزی‌ است که او فاش کرد هرگز نمی‌خواست انجام دهد.

دیوید بکام در این باره، گفت: وقتی به منچستریونایتد پیوستم، هرگز نمی‌خواستم آنها را ترک کنم. وقتی به من گفتند که می‌خواهند من را بفروشند، اولین بار با رئال مادرید صحبت کردم. آن زمان بود که فهمیدم رویای من برای ادامه بازی در منچستریونایتد به پایان رسیده است. آنقدر دلم گرفته بود تا 2 سال نمی‌توانستم بازی آنها را تماشا کنم.

این اسطوره فوتبال ادامه داد: ترک و کنار آمدن با این واقعیت که دیگر آنجا نبودم خیلی سخت بود. من در مورد سر الکس فرگوسن منفی نخواهم بود چون او مردی بود که به من این شانس را داد تا رویایم را زندگی کنم.

وی ادامه داد: به طور ناگهانی یک تماس تلفنی دریافت کردم که به من گفتند که منچستریونایتد با یک معامله موافقت کرده و این پایان کار بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول