اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فوتبالیست گمنام بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن عربستان شد!

سایت سوفا اسکور امروز (دوشنبه) از «برتری فوتبالیست 700 هزار یورویی مقابل رونالدو» در لیگ عربستان خبر داد.

فوتبالیست گمنام بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن عربستان شد!

گروه ورزشی فارس؛ کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا باوجود عملکرد خوبش در این فصل از لیگ عربستان اما «مغلوب مراد باتنا» مهاجم گمنام مراکشی شد.

پردرآمدترین فوتبالیست دنیا با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو از سوی سایت سوفا اسکور نتوانست بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر عربستان شود در مقابل بازیکن مراکشی با ارزش 700 هزار یورو بهترین شد.

باتنا مهاجم 33 ساله الفتح عربستان در این فصل 17 بازی انجام داده، 8 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است. در مقابل رونالدو در این فصل برای النصر 18 بازی انجام داده، 20 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

گل های بازیکن مراکشی در این فصل از لیگ عربستان را در زیر تماشا کنید.

این رسانه آماری می نویسد که میانگین عملکرد باتنا در بازی ها بهتر از رونالدو بوده و بدون فراز و نشیب عمل کرده اما رونالدو در برخی از بازی ها هت تریک کرده ولی در برخی دیگر عملکرد ضعیفی داشته است.فوتبالیست کم نام و نشان لیگ عربستان در حالی بهترین بازیکن نیم فصل شده که در این لیگ مهاجمان بزرگی مثل کریم بنزما، سادیو مانه و الکساندر میتروویچ حضور دارند.

مهاجم مراکشی با کسب 8.2 امتیاز به صورت میانگین بهترین لیگ عربستان انتخاب شد. رونالدو با فاصله میلی متری با کسب 8 امتیاز در رده دوم ایستاد.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول