اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟

نماینده دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن بیش از 50 نفر از زنان درحادثه کرمان گفت: مشت این دروغگویان که پشت شعار حمایت از زن پنهان شده بودند باز شد و طبل رسوایی آنان به صدا درآمده است.

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه درصحن علنی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کردند و بر پاسخ کوبنده به عاملان و بانیان این جنایت تاکید داشتند.

تشکیل جلسه برای بررسی ابعاد جنایت تروریستی کرمان

محمدرضا پورابراهیمی عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:

روز گذشته نامه ای خدمت شما ارسال کردم و در آن خواستم هر چه سریع تر جلسه ای ویژه و فوق العاده با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزرای کشور و اطلاعات و شما تشکیل شود تا ابعاد مختلف این جنایت دردناک که دل همه ما کرمانی‌ها را جریحه دار کرد و همه ما را به غم و اندوه نشانده به صورت ویژه بررسی شود.

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟

  علیرضا سلیمی نماینده دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، گفت: متاسفانه برخی خواص باز در این آزمون مردود شدند؛ همان ها که صاحب تئوری من صبح جمعه فهمیدم هستند، این جماعت که دچار دیرفهمی در تمام امور و کج فهمی در پاره ای دیگر از موارد هستند به جای آنکه عامل اصلی این جنایت را نشانه روند انگشت اتهام را به جای دیگر نشانه رفدته و از این جنایت تروریستی دهشتناک نیز برای تسویه حساب های شخصی، سیاسی و جناحی خود استفاده کردند.

وی افزود: کسانی که در فتنه سال گذشته دم از شعار زن می زدند آیا شهادت بیش از ۵۰ نفر از زنان برومند سرزمین شیران را در جنایت تروریستی تلخ کرمان ندیده اند؟ استفاده ابزاری از عنصر ارزشمند زن در ادبیات این جماعت سابقه ای دیرینه دارد، مشت این دروغگویان که پشت شعار حمایت از زن پنهان شده بودند باز شد و طبل رسوایی آنان به صدا درآمده است.


جنایت تروریستی کرمان گواهی بر درماندگی دشمنان انقلاب

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس در نطق میان دستور خود بیان کرد: زنان، مردان، مادران، پدران و کودکانی که مظلومانه در این جنایتتروریستی فجیع به شهادت رسیدند، گواهی بر درماندگی دشمنان انقلاب و کشورمان در ایجاد خلل در پیوند ناگسستنی میان ملت و نظام هستند.

وی ادامه داد: اگرچه هدف تروریست ها کاشتن بذر ترس، تفرقه و هرج و مرج در میان ما  بود اما آنها در محاسبات خود دچار اشتباه شدند چرا که نتوانسته اند قدرت آن چیزی که ما را به عنوان یک ملت به هم پیوند می زند، درک کنند. صدای بمب ها و انفجارهای تروریست ها ممکن است عظیم ترین ساختمان ها را به لرزه در بیاورد، اما در مقابل عزم ملت ایران و عهدی که این مردم با خود و انقلاب بسته اند، حقیر و نا شنیدنی است.

اسرائیل همان داعش است

همچنین نصرالله پژمانفر گفت: اسرائیل به غیر از داعش چیزی نیست و داعش نیز به غیر از اسرائیل چیزی نیست؛ اینها عوامل هم هستند و در کنار همدیگر در مقابل ملت ما ایستادند.

حقوق بشر اسرائیلی- صهیونیستی معنایی جز کشتن کودکان و زنان ندارد

 احد آزادی‌خواه با بیان اینکه «حقوق بشر اسرائیلی- صهیونیستی معنایی جز کشتن کودکان و زنان ندارد»، گفت: افتخار می‌کنیم که در کشور عزیزی قرار داریم که ترجمان حقوق بشر، واقعی است نه یک شعار دروغین.

پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی 

 فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در کرمان تاکید کرد: پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی خواهد بود.

دشمنان مسیر خود را با ترور کور ادامه می‌دهند

نصرالله پژمان فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت تروریستی کرمان بیان کرد: ما نمایندگان مجلس انتظار داریم که اشد مجازات با آمرین این حرکت مذبوحانه صورت گیرد و دشمنان بدانند که به زبونی افتاده‌اند و مسیر خود را با ترور کور ادامه می‌دهند لذا ما انتظار داریم که دستگاه‌های امنیتی با آنها برخورد کنند.

وی ادامه داد: همچنین زمانی که طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد؛ این جنایت تروریستی تلخ در کرمان اتفاق افتاد، بنابراین داعش همان رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی همان داعش است و نیاز است که با آنها برخورد شود.

هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا/ آنچه نامردمان با جان انسان می‌کنند
 معین الدین سعیدی نماینده  چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس  شورای اسلامی نیز در واکنش به این جنایت  تروریستی اظهار کرد: هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا/ آنچه نامردمان با جان انسان می‌کنند؛ جنایت تروریستی کرمان سند رسوایی تفکر داعش، تکفیری و حامیان غربی آن است. این جنایت را محکو کرده و انتظار برخورد قاطع با همه عوامل آن را داریم.

دین سپری است برای جنایت عده‌ای با تفکر غلط

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به این جنایت تروریستی گفت: جنایت بسیار فجیع عده‌ای از خدا بی‌خبر که دین را سپر فجایع و تفکرات غلط خود قرار داده‌اند را تسلیت عرض می‌کنم.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول