اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

وزیر بهداشت صحن مجلس را قانع کرد

جلسه علنی مجلس امروز سه شنبه 19 دی ماه برگزار شد که در این جلسه وزیر بهداشت برای پاسخ گویی به سوال یک نماینده حاضر شد و صحن مجلس را قانع کرد.

وزیر بهداشت صحن مجلس را قانع کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه برگزار شد .در این جلسه رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت سوال داشتند و وزیر نیز با حاضر شدن در جلسه به سوالات نماینده گرگان و دیگر نمایندگان پاسخ داد و آنها را قانع کرد.

در این جلسه نمایندگان به شرط رفع مشکلات مربوط به دارو و شیر خشک در حداقل زمان قانع شدند.

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان در خصوص مشکلات مربوط به تأمین دارو و شیر خشک اظهار نظر کردند و راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات این حوزه ارائه کردند.

در این جلسه سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون دارو و بهداشت نیز گزارش خود را در خصوص ارزیابی اثربخشی سیاست گذاری ها و اقدامات عملیاتی دستگاه های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور ارائه داد و ضمن بیان مشکلات در خصوص تامین دارو و شیرخشک  دلایل این مشکلات را نیز بیان کرد .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول