اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رزومه دو گزینه اروپایی و کالدرون روی میز مدیران پرسپولیس

هیات مدیره پرسپولیس سه گزینه برای جایگزینی برانکو ایوانکوویچ دارد.

رزومه دو گزینه اروپایی و کالدرون روی میز مدیران پرسپولیس

‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود اینکه برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل محمدی است اما، مدیران این باشگاه گزینه‌های دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدنظر دارند تا در صورتی که به هر دلیلی حضور برانکو به صورت قطعی منتفی شد، بتوانند به سرعت سرمربی جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معرفی کنند.

یکی از گزینه‌های هیات مدیره پرسپولیس گابریل کالدرون آرژانتینی بود. این مربی که تجربه حضور در پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، پیش از این اعلام کرده بود که برای کار قادر به حضور در ایران نیست و به همین دلیل او شانس بسیار کمی برای حضور مجدد در پرسپولیس دارد.

از طرف دیگر رزومه دو مربی اروپایی دیگر توسط هیات مدیره پرسپولیس بررسی شده، تا در صورت منتفی شدن حضور برانکو، گزینه‌هایی برای جایگزینی او داشته باشند.

همان‌طور که روز گذشته نوشتیم دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گزینه مدیران پرسپولیس نیست و هیچ مذاکره‌ای هم با او تا این لحظه انجام نشده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول