اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

رسولی عنوان کرد؛ حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حملات موشکی سپاه به مقر رژیم صهیونیستی

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با اشاره حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران گفت : تلنگری که دیشب به دشمن وارد شد، تلنگری ناچیز نسبت به جنایت ها و کودک کشی های رژیم صهیونیستی و ترورهای آنان بود.

رسولی عنوان کرد؛ حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حملات موشکی سپاه به مقر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز ۲۶ دی ماه در محل خبرگزاری ایسنا برگزار شد در این نشست عبدالحسین روح الامینی معاون امور استان های شورای ائتلاف و امیرابراهیم رسولی سخنگوی این شورا برنامه های خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در۱۱ اسفند را توضیح دادند.

رسولی گفت : شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با تمام مشکلاتی که وجود داشت جلسات خود را بصورت منظم و فراتر از انتخابات برگزار کرده است. 

وی در ادامه افزود : این شورا همیشه فعال بوده است و نسبت به اتفاقات واکنش نشان داده است .

سخنگوی شورای نیرو های ائتلاف در ادامه با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقر جاسوسان رژیم صهیونیستی در عراق تصریح کرد : تلنگری که دیشب به دشمن وارد شد، تلنگری ناچیز نسبت به جنایت ها و کودک کشی های  رژیم صهیونیستی و ترورهای آنان بود. شورای ائتلاف از اقدامات سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملا حمایت میکند.

فعال سیاسی در ادامه بیان داشت : شورای ائتلاف با نزدیک شدن به انتخابات سعی کرده است فعالیت‌ها  را بیشتر کند  و کانون‌های خود را نیز فعال تر کند. ما فراتر از احزاب عمل کردیم و امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی عملکرد گذشته باشیم.

رسولی در خصوص نقش بانوان در لیست شورای ائتلاف عنوان کرد:نقش بانوان در لیست شورای ائتلاف نسبت به گذشته خیلی متفاوت خواهد بود و در بحث جوانگرایی ما به شناسانه نگاه نمی‌کنیم بلکه به رزومه نگاه می‌کنیم .

فعال سیاسی گفت : برخی گروه ها در این موضوع جوان گرایی دچار افراط شدند اما شورای ائتلاف به این موضوع توجه ویژه دارد مجددا تاکید میکنم  شورای ائتلاف به کارنامه افراد توجه دارد و بر اساس شایستگی افراد را انتخاب می‌کند. 

سخنگوی شورای ائتلاف در ادامه اذعان داشت:  این ائتلاف مردمی است و تلاش کردیم همه گروه ها در شورا حضور داشته باشند.در عین حال  برخی جایگاه های ما در شورای ائتلاف  سیاسی نیستند ولی از نظرات آنها در انتخابات  بهره می بریم .

فعال سیاسی در خصوص مجلس یازدهم گفت : ارزیابی هایی که در خصوص مجلس یازدهم اتفاق افتاده دو دسته اند بعضی ها از روی بغض مجلس یازدهم را در شبکه های مجازی و رسانه ها تخریب می‌کنند اما گروه دیگر از روی دلسوزی ایرادات را می گویند و اینها کاملا متفاوت عمل می‌کنند. اما قیاس نابجا کار درستی نیست . مجلس یازدهم پوست اندازی کرده و یک سری تحولات مهم داشته است .

وی افزود : ما در شورای ائتلاف بحث های جدی داریم و نظر افراد شنیده می شود و سازوکار ما مشخص است .

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درخصوص مسئولیت پذیری احزاب بعد از انتخابات در خصوص لیست خود افزود : ما مسئولیت نمایندگان خود را می پذیریم و در آینده نیز مسئولیت لیست خود را می پذیریم و با هیچکس عهد اخوت نبسته‌ایم و ما با استفاده از اهالی رسانه و با وجود دفاتر مختلف در استان ها  با مردم ارتباط داریم .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول