اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرسپولیس در آستانه جذب یک بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس با مرد سال اسبق فوتبال آسیا به توافقات خوبی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن قرمزپوش خواهد شد.

پرسپولیس در آستانه جذب یک بازیکن خارجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای اخیر تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده به دنبال جذب چند بازیکن برای تقویت در نقل و انتقالات زمستانی است و در همین راستا مذاکراتی با عبدالکریم حسن صورت گرفته تا این بازیکن به پرسپولیس ملحق شود.

این در حالی است که پیش از این در خصوص این بازیکن قطری گفته می‌شد که مبلغ بالایی درخواست کرده، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سکوت خبری پیش بردند و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن فاصله زیادی تا پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد.

عبدالکریم حسن سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کارنامه دارد، در صورت توافق در جزئیات، به زودی عازم تهران خواهد شد تا به صورت رسمی به پرسپولیس بپیوندد.

عبدالکریم حسن همچنان شانس زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. نام این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت و مدیران پرسپولیس به همین خاطر مذاکره با این بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردند که این مذاکرات حالا به‌جای خوبی رسیده است.

در این باره گفته می‌شود که مبلغ جذب عبدالکریم حسن به پرسپولیس کمتر از رقمی است که در رسانه‌ها عنوان شده و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس در حال مذاکرات نهایی با این بازیکن است تا موافقتش برای پیوستن به این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلب کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول