اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کسب ۳۴ سهمیه در ۶ رشته و امیدواری به کسب سهمیه بیشتر در پارالمپیک پاریس

سومین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ برگزار شد.

کسب ۳۴ سهمیه در ۶ رشته و امیدواری به کسب سهمیه بیشتر در پارالمپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین جلسه ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با ریاست غفورکارگری برگزار شد.

کمال جوانمرد(دبیراجرایی)، سیدمحمد پولادگر(نایب رئیس آقایان)، مریم کاظمی‌پور(نایب رئیس بانوان)، مجید نیری(مدیرحوزه ریاست)، علی اصغر حسن زاده (رییس ستاد دایمی بازی‌ها)، سعید سلگی(معاون ورزش قهرمانی)، مجتبی محمودی(مدیرپشتیبانی)، حسن سلگی(معاون بین الملل)، حامد میرزاحسینی (خزانه دار) محمدتقی نامی(مسئول بودجه) و حسن شکریان (مدیر روابط عمومی) در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه؛ رییس ستاد دایمی بازی‌ها گزارشی از اجرای مصوبات جلسه پیشین ارائه و موارد جدید مورد بحث و  بررسی قرار گرفت. در ادامه معاون ورزش قهرمانی با اشاره به این که پارالمپیک پاریس در ۲۲ رشته،۲۳ ماده و ۱۲ روز برگزار و ۵۴۹ مدال توضیح می شود، گزارشی از کسب ۳۴ سهمیه در رشته های والیبال، گلبال، دو و میدانی، تیرو کمان، پاراتکواندو و تیراندازی و امید کسب سهمیه های بیشتر در رشته های کانو، شنا، بسکتبال، جودو، وزنه برداری و پاراتکواندو، گزارشی از شروع اردوها ارائه کرد.ژ

معاونت بین الملل نیز آخرین اطلاعات ارسالی از سوی کمیته برگزاری بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴  را ارائه و مقرر شد تمام اطلاعات با مدیریت ها و فدراسیون ها به اشتراک گذاشته شود. مدیر پشتیبانی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده درباره حمل و نقل، پوشاک و ملزومات کاروان اعزامی ارائه و دستورات لازم به منظور تسریع در پیگیری امور از سوی ریاست کمیته صادر شد. همچنین مقرر شد با محوریت حوزه ریاست، آسیب شناسی آینده نگرانه و موارد اقتصادی و جذب حامی مالی پیگیری شود.

کارگری رئیس کمیته ضمن تشکر از اقدامات انجام شده با بیان حساسیت و اهمیت غیرقابل مقایسه میدان بزرگ پارالمپیک و تاکید بر حل سریع مشکلات ورزشکاران و اردوهای آماده سازی، عملیاتی کردن استقرار ناظران فنی در اردوها در راستای راهبرد تکلیفی مجمع عمومی مبنی بر کیفیت گرایی را خواستار شد. همچنین مقرر شد آکادمی با محوریت فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به مدیریت دوپینگ اقدام و آموزش های تخصصی رشته به رشته توسط واحد آموزش، در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول