اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

زنان کارمند انگلستان از دست همکاران مرد خود در امان نیستند!

بنابر گزارشات روزنامه گاردین، وزارت دفاع انگلستان مدت‌ها است در برابر تعرض و آزارهای کارمندان مرد به همکاران زن سکوت کرده است و در جهت برابری حقوق تلاشی نمی‌کند.

زنان کارمند انگلستان از دست همکاران مرد خود در امان نیستند!

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ به نقل از روزنامه گاردین، وزارت دفاع انگلستان در خصوص ادعای کارمندان زن به جهت رسیدگی به اتهامات آزار و اذیت و تجاوز جنسی عملکرد خوبی نداشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند حق کارمندانی که مورد خشونت قرار گرفته‌اند پایمال خواهد شد. همچنین درصورتی که این وضع ادامه پیدا کند حقوق بشر باید وارد عمل شود.

در چند ماه اخیر حدودا 60 زن کارمند به دیوید ویلیامز دبیر وزارت دفاع، نامه‌ مشترکی مبنی بر تجاوز جنسی، آزار و اذیت توسط همکاران مرد نوشتند. پس از گذشت مدتی، اتحادیه کارگری بریتانیا خواستار مطالعات بیشتر در این زمینه شد.

پس از آن اتفاقات، بار دیگر یک کارمند دولتی وزارت دفاع به اتحادیه کارگری بریتانیا از سه مورد تجاوز جنسی مجزا توسط همکاران مرد خبر داد.

اتحادیه کارگری بریتانیا اعلام کرد: اتفاقات اخیر نگران کننده هستند و بیان‌گر عدم رسیدگی وزارت دفاع به وظایف خود است. وزارت دفاع انگلستان در زمینه رسیدگی به برابری، تبعیض، آزار و اذیت جنسی به خوبی عمل نکرده است.

اتحادیه کارگری اعلام کرد: اتحادیه کارگری از سپتامبر سال 2022 خواستار بازنگری در سیاست‌های قلدری، آزار و اذیت و قربانی کردن در وزارت دفاع بوده است، اما انجمن منابع انسانی بخش با اتحادیه همکاری مناسبی نداشته است.

مایک کلنسی دبیرکل اتحادیه کارگری بریتانیا، اظهار کرد: افشاگری‌های اخیر در مورد فرهنگ آزار و اذیت جنسی و سوء استفاده جنسی در این وزارتخانه و عدم رسیدگی به آن‌ها نشان دهنده آن است که وزارت دفاع به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی افزود: این بسیار مضحک است که در سال 2024 یک اداره دولتی خودش به تنهایی مجبور به انجام اقدامات لازم در این فضای نا امن باشد.

سخنگوی سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد: هر هفته شاهد شکایت هایی در مورد فعالیت غیرقانونی بر خلاف قانون برابری هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول