اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بنتو: ایران قدرتمندترین تیم گروه است ولی تا حد توانمان مقابلشان خواهیم ایستاد

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: ایران قدرتمندترین تیم گروه و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست.

بنتو: ایران قدرتمندترین تیم گروه است ولی تا حد توانمان مقابلشان خواهیم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی امارات مقابل ایران گفت: برای این مسابقه بازیکنان تا آنجا که می‌شد ریکاوری کردند، بازی قبلی برای ما خیلی سخت بود مخصوصا بعد از اینکه در دقیقه 37، 10 نفره شدیم. بازی برای متفاوت گذشت. حالا برای تیمی خوب مثل ایران استراتژی متفاوتی داریم.

*ایران قدرتمندترین تیم گروه و یکی از بهترین‌های آسیاست

سرمربی تیم ملی امارات گفت: ایران قدرتمند ترین تیم گروه ماست. یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما انتظار داریم که بازی سختی مقابل ایران داشته باشیم. ما تا حد توانمان برای این دیدار خود را آماده می‌کنیم و در مسابقه مبارزه خواهیم کرد تا به هدفمان یعنی صعود به مرحله حذفی برسیم.

*ایران بازیکنانی باتجربه و بسیار خوب دارد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که چرا ایران تیمی قدرتمند است و کدام بازیکن برای تیم شما خطرناک است، اظهار داشت: همانطور که پیشتر گفتم ایران تیم خیلی خوبی است. ما آنها را خیلی خوب می‌شناسیم زیرا این فرصت را داشتیم 3 بار در 3-4 سال گذشته بازی کنیم. برخی مسابقات رسمی بودند و یک بازی نیز دوستانه بود. ایران بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای دارد. برخی از آنها در سطوح بالای فوتبال بازی می‌کنند.

*مقابل ایران باید باهوش باشیم

بنتو ادامه داد: همچنین بازیکنان ایران زمان طولانی است که در کنار هم هستند. ترکیب تیم ایران آن چنان تغییر پیدا نکرده است. چند بازیکن انفرادی نیز دارند که قدرت تیم را می‌سازند. ایران حریف آسانی نیست و ما باید از بسیاری لحاظ باهوش باشیم و خوب بازی کنیم. باید مقابل این تیم باهوش باشیم. باید خیلی خوب باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همچنین باید بازی را کنترل کنیم و برای 3 امتیاز بجنگیم. بازی مقابل ایران مثل بازی‌های قبلی نیست.

*نمی‌دانم چطور از ما توقع قهرمانی دارید؟

سرمربی تیم ملی امارات اظهار داشت: انتظارات مردم را نمی‌توانم کنترل کنم. انتظار من این است که بازی به بازی پیش و قدم به قدم جلو برویم. انتظارات هواداران یا رسانه‌ها را نمی‌توان کنترل کرد شاید آنها می‌خواهند ما قهرمان بشویم. نمی‌دانم چه چیزی باعث شده که چنین ذهنیتی به وجود بیاید. برایم سخت است که چنین انتظاری از ما دارند. انتظار من این است که هر بازی بتوانیم خوب بازی و مبارزه کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول