اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شانس کسب سهمیه المپیک برای 6 دوومیدانی کار

6 دوومیدانی کار کشورمان برای کسب سهمیه المپیک شانس دارند.

شانس کسب سهمیه المپیک برای 6 دوومیدانی کار

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مبینی در مورد اینکه دوومیدانی چند شانس کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: 6 نفر شانس کسب سهمیه المپیک داریم که دو نفر از خانم ها یعنی حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی هستند و 4 نفر دیگر از مردان یعنی تفتیان، پیرجهان، صابری و حسین رسولی هستند. مسابقات قزاقستان، مجارستان و اردوهایی را برای این ورزشکاران در نظر گرفتیم. حضور در المپیک هم دو مسیر دارد، یکی کسب سهمیه و دیگری از طریق رنکینگ است.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران گفت: این رویداد بسیار مهم است و امتیازاتش همانند فضای باز است. 28 کشور آسیایی اعلام آمادگی کردند و که برخی از آنها قدر هستند. حتی قهرمان المپیک یعنی بارشیم قطری هم به تهران خواهد آمد. از کشور ما هم تفتیان، فرزانه فصیحی و مهدی صابری در پرتاب وزنه شانس کسب سهمیه دارند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: این رقابت ها از دو جهت یعنی کسب سهمیه المپیک و کسب سهمیه مسابقات داخل سالن جهانی برای ورزشکاران حائز اهمیت است. مسابقات جهانی هم 13 روز بعد از قهرمانی آسیا در اسکاتلند برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول