اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تاکید بر جسارت و دوری بازیکنان اردن از فضای مجازی در نشست خبری بازی با عراق

سرمربی و بازیکن تیم ملی اردن به بیان نقطه نظرات خود درمورد بازی با عراق پرداختند.

تاکید بر جسارت و دوری بازیکنان اردن از فضای مجازی در نشست خبری بازی با عراق

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، حسین عموطه در نشست خبری پیش از بازی با عراق در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: هر تیمی حق دارد جاه طلبی های خود را مشخص کند و ما مشتاقانه منتظر رسیدن به دورترین نقطه مسابقات هستیم. همه متمرکز، مصمم و مصمم هستیم تا به موقع و با آمادگی کامل برای بازی فردا حاضر شویم.

او توضیح داد: آنچه را که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود دنبال نمی کنیم. سعی می‌کنیم بازیکنان خود را از هر چیزی که منتشر می شود دور نگه داریم تا در بالاترین سطح تمرکز ذهنی خود باقی بمانیم.

سرمربی تیم ملی اردن تصریح کرد: مشتاق آموزش بازیکنان و هدایت آنها به اهمیت دوری از رسانه های اجتماعی هستیم‌ زیرا نظارت بر بازیکنان در حالی که آنها در اتاق خود هستند، دشوار است.

عموطه عنوان کرد: روحیه بازیکنان بالاست و آنها بزرگی مسئولیتی را که بر دوش آنها گذاشته شده احساس می کنند، مشتاق بودیم با همه اعضای تیم خود در مقابل عراق حاضر شویم و مشتاق بودیم آنچه را که لازم است فراهم کنیم.

وی درمورد قدرت‌نمایی عراق در مرحله گروهی، گفت: از رویارویی با هیچ تیمی نمی‌ترسیم. فکر نمی کنم دفاعی بازی کنیم. می دانیم که عراق بازیکنان خوبی در خط حمله دارد. تیمی که آرزوی پیروزی دارد، نمی تواند به کارهای دفاعی تکیه کند. اردن یک بازیکن خوب دارد. نیروی تهاجمی و ما خیلی به آن تکیه می کنیم و تعادل باقی می ماند.

سرمربی تیم ملی اردن در پایان خاطرنشان کرد: در دیدارهای گذشته تیم ما از نظر خط دفاعی پیشرفت کرد و سعی کردیم تمام نکات منفی را برطرف کنیم و توپ های خطرناک را به شکلی ایده آل از دروازه خود دور کنیم.

بازی با عراق برای اردن حکم مرگ و زندگی را دارد

همچنین نزار الرشدان هم با آرزوی سلامتی برای نور الروابده گفت: برای بازی با عراق آماده هستیم. این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و مشتاقانه منتظر صعود به یک چهارم هستیم.

وی افزود: اذعان داریم که بازی سختی است، اما به جاه طلبی و اراده مسلح هستیم تا راه‌مان را ادامه دهیم و هواداران اردن را خوشحال کنیم.

بازیکن اردن در پایان سخنان عنوان کرد:  همه بازیکنان به عنوان متحد هستند تا هر کاری می‌توانند مقابل عراق انجام بدهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول