اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

3 آلمانی گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا

با تصمیم جدایی ژاوی، باشگاه بارسلونا به دنبال بهترین جانشین است.

3 آلمانی گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا فاش کرد که در پایان فصل از نیوکمپ جدا خواهد شد، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که چه کسی را جایگزین ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی خود کند. 

هافبک سابق بارسلونا و اسپانیا در نوامبر 2021 پس از ترک باشگاه السد قطر هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در اولین فصل کامل خود در فصل 2022-2023 این باشگاه را به عنوان قهرمانی اسپانیا هدایت کرد. با این حال، شکست خانگی 5 بر 3 مقابل ویارئال، آنها را 10 امتیاز از رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا عقب انداخت.

در مورد اینکه چه کسی وظیفه ژاوی را بر عهده خواهد گرفت، گزارش‌های اولیه از اسپانیا حاکی از آن است که یورگن کلوپ سرمربی جدا شده لیورپول، ممکن است راهی کاتالونیا شود.

با این حال، کلوپ تاکید کرده که برای مدتی شغل دیگری نخواهد داشت و هرگز تیم دیگری در لیگ برتر را مدیریت نخواهد کرد اما این امر باعث توقف شایعات انتقال او به تیم دیگری در خارج از انگلیس نشده است.

همچنین اسپورت اسپانیا نیز مدعی شد که توماس توخل نیز در رادار مدیران بارسلونا قرار گرفته در حالی که به گفته بیلد، هانسی فلیک، سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نیز جزو گزینه‌ها مطرح می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول