اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

بندهای پیشنهادی عملکرد مالی شرکت «پیام رسا »به تصویب رسید

بندهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد مالی شرکت «پیام رسا»، امروز در صحن شورا بعد از بررسی به تصویب اعضای شورا رسید.

بندهای پیشنهادی عملکرد مالی شرکت «پیام رسا »به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر امروز در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تکلیف‌های مربوط به گزارش سال 1400 شرکت پیام رسا گفت: تعیین تکلیف پایانی وضعیت مالیاتی این شرکت موظف به تعیین تکلیف در خصوص اقلام راکد حساب های دریافتی و پرداختی و رفع مغایرت ها می باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی ادامه داد: این شرکت در تاریخ صورت وضعیت مالی بیشتر از سرمایه شرکت زیان مالی دارد، لذا شرکت مشمول مفاد ماده 141 می باشد، و شرکت موظف است نسبت به افزایش سهام شرکت از طرق قانونی، اقدام کند.

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورا در همین راستا گفت: صورت های مالی شرکت، خبر از افزایش سود دو و نیم برابری شرکت در سال 1401 نسبت به سال 1400 می‌دهد اما با ملاحظه و مقدماتی صورت های مالی آن، متوجه می شویم که مجموع قرارداد های شرکت در سال 1401 و درآمد ها صد و شصت میلیارد تومان بوده که از این میزان درآمد، هفده میلیارد را برای سود ناخالص ثبت کرده‌اند و اگر این مورد اصلاح شود، زیان انباشته شرکت  هم اصلاح خواهد شد. 
 
مهدی قمی، مدیرعامل شرکت «پیام رسا» در راستای پیشنهادات گفت: ما مشکلات بالاسری را داریم که حساب ها را طبق قانون آن نمی پذیرند.

قمی ادامه داد: از شورای اسلامی شهر تهران، تقاضا دارم تفکیکی برای کارهای عمرانی با فرهنگی قائل باشند و در این مصوبه تجدید نظر کنند. چرا که با این مصوبه، ما برای تامین حقوقمان نیز به مشکل خواهیم خورد. 

در نهایت بندهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد مالی شرکت، به تصویب رسید.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول