اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

حمایت آمریکا سبب سکوت سازمان ملل در مسئله مردم غزه است

رئیس کمیسیون سلامت شهری شورای شهر تهران، امروز در جلسه شورای شهر با اشاره به نسل کشی در فلسطین و سکوت سازمان ملل گفت: سازمان ملل تنها به این واسطه که تحت حمایت آمریکاست در برابر این جنایات سکوت می کند.

حمایت آمریکا سبب سکوت سازمان ملل در مسئله مردم غزه است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، امروز در دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر، با اشاره به نسل‌کشی در فلسطین توسط اسرائیل گفت: کشتار ۲۸ هزار زن و کودک در فلسطین توسط رژیم غاصب اسراییل اتفاق افتاد که باور نکردنی است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هنوز مردم افغانستان توسط آمریکا کشته می شوند و به آنها ظلم می‌شود همانطور که این اتفاقات برای کشور لیبی نیز رخ داد.

پیرهادی با اشاره به وضعیت مردم غزه یادآور شد: مردم مظلوم غزه از ابتدایی ترین امکانات همچون آب و غذا برخوردار نیستند و اجازه نمی دهند مواد غذایی به آنها برسد. بنده از وزارت امور خارجه تقاضا دارم نگاه فعالانه خود را تقویت کرده و این موضوع را پیگیری کنند.

وی درخصوص سکوت سازمان ملل چنین گفت: سازمان ملل در برابر این جنایات سکوت می کند، تنها به این واسطه که تحت حمایت آمریکاست چرا که اگر در هر بخشی دلش بخواهد جنگ راه می‌اندازد ولی در حال حاضر سکوت عجیبی را ادامه می‌دهد.

وی افزود: مردم باید بدانند که وقتی کشوری از لحاظ نظامی تقویت نشده باشد، به آن رحم نخواهد شد چرا حقوق بشر سکوت کرده و این خجالت آور است و همچنین دولت‌مردان سکوت کرده و دم از حقوق بشر می زنند اما برای کشته شدن یک نفر در کشوری دیگر، بلوا به پا می کنند.

پیرهادی در پایان گفت: ذات آمریکا خبیث است و نمی توان با چنین کشوری هیچ ارتباطی برقرار کرد؛ لذا باید این موضوع تبیین و صدا و سیما نیز در این زمینه وارد شود و دیگر نهادها از جمله وزارت ارشاد با تبلیغات علیه اسراییل و با حمایت از مردم مظلوم غزه انجام وظیفه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول