اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

خضریان‌: مکانیزم گزینش کاندیداها، باید در دانشگاه‌ها توسط نخبگان دنبال شود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در بیان اهمیت سطح نخبگان و جامعهٔ دانشگاهی در گزینش کاندیداهای مجلس، گفت‌: مکانیزم‌های گزینش کاندیداهای مجلس، باید توسط نخبگان و در محیط‌های دانشگاهی دنبال شود.

خضریان‌: مکانیزم گزینش کاندیداها، باید در دانشگاه‌ها توسط نخبگان دنبال شود

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، علی خضریان نمایندهٔ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست نقد و بررسی عملکرد مجلس یازدهم در ظهر دوشنبه در جمع اساتید دانشگاه علم و صنعت، در بیان اهمیت جامعهٔ علمی و نخبگانی کشور در افزایش مشارکت در انتخابات، ضمن تأکید بر نفی سیاست‌ورزی رفاقتی و فامیلی، گفت: سهم دانشگاه، در مسئولیت‌پذیری‌های مسئولین، بسیار زیاد است. مکانیزم‌های گزینش کاندیدهای مجلس، باید توسط نخبگان در دانشگاه‌ها، مورد تحقیق قرار گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای انقلاب، باید مشی مقام معظم رهبری را در پیش بگیرند که ایشان، خویشان خود را در سمت‌های مهم قرار نداده‌اند؛ این افراد نیز نباید خویشان خود را در سمت‌های مهم قرار دهند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس، بیان کرد: مردم، عملکرد مسئولین بر خلاف سیرهٔ مقام معظم رهبری را می‌بینند و اعتمادشان سلب می‌شود.

خضریان تصریح کرد‌: راهکار حل این مشکل، اصلاح چرخش نخبگان است. دانشگاه محلی است که باید این مسائل را به نخبگان یادآوری کند.

نمایندهٔ تهران در مجلس گفت‌: نخبگان ما نباید همزمان با مردم به یاد انتخابات بیافتند. آن‌ها باید خیلی قبل‌تر، به مسائل فکر کنند.

همچنین، وی در ادامه به پاسخگویی به پرسش‌های اساتید دانشگاه علم و صنعت درخصوص مشارکت در انتخابات و عملکرد مجلس یازدهم پرداخت. این مراسم به همت بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

پایان پیام‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول