اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: پیش بینی مدال در قهرمانی آسیا سخت است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نمی‌توان در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا نتایج یا مدال ها را پیش بینی کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: پیش بینی مدال در قهرمانی آسیا سخت است

رسول اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی دوچرخه سواری برای حضور در قهرمانی آسیا اظهار داشت: بچه ها شرایط خوبی دارند و هم در رده بزرگسالان و هم رده جوانان مردان امیدوار هستیم، اما نمی توان مسابقه را پیش بینی کرد، آن هم قهرمانی آسیا که همه تیم ها با قدرت می‌آیند. باید براساس داشته هایمان انتظار داشته باشیم.

وی در مورد اعزام بانوان گفت: بانوان بزرگسال را حمایتی اعزام کردیم، اما جوانان در حد قهرمانی آسیا نبودند و اگر اعزام می شدند شاید نتایجی که به دست می آوردند باعث سرخوردگی شان می شد و انگیزه شان را از دست می دادند. چانچه دوره قبل هم همین اتفاق افتاد و نتایج خوبی کسب نشد. در این مورد اعزام‌ها نمی‌تواند حمایتی باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اعزام نشدن علی لبیب عنوان کرد: با توجه به اینکه تخصص او جاده است و یکی از شانس های حضور در المپیک به همین خاطر تمرکزش روی تمرینات بخش جاده است و ممکن بود با اعزام برنامه هایش به هم بریزد. قصد داریم او را به مسابقات امارات اعزام کنیم.

اسدی در خصوص آخرین وضعیت فرانک پرتو آذر گفت: تلاش ما، کمیته ملی المپیک و خودش این است که بتوانیم از طریق وایلد کارت یک سهمیه گرفته شود و امیدوارم برای اولین بار این اتفاق بیفتد و یک بانوی دوچرخه سوار در المپیک رکاب بزند.

وی در مورد اینکه مربی انگلیسی تیم ملی کارش را آغاز کرده است یا خیر، عنوان کرد: تست هایی را اعلام کرده بود که از بچه ها گرفته شود و ما هم هماهنگ کردیم که گرفته شود، اما ظاهرا به دلیل بیماری فعلا نتوانسته برنامه ها را دنبال کند.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که آیا امکان فعالیت حضوری وی در ایران وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: بستگی به نتایج دارد و اگر خوب باشد، وارد این بحث هم می‌شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول