اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

وزیر جهاد کشاورزی برای مشکل دامداران از نماینده مجلس تذکر گرفت

نماینده شاهین شهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت‌: دامداران در آذر ماه و بهمن ماه سال جاری نهاده کنجاله سویا خریداری کرده‌اند ولی هنوز به آن‌ها تحویل داده نشده است.

وزیر جهاد کشاورزی برای مشکل دامداران از نماینده مجلس تذکر گرفت

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین ‌شهر‌، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در مورد لزوم تسریع در تحویل نهاده‌ کنجاله سویای خریداری شده توسط دامداران از سامانه بازارگاه به محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.

وی در گفت‌ ‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا گفت‌: دامداران در آذرماه و بهمن ماه سال جاری بابت خرید نهاده کنجاله سویا در سامانه بازارگاه ثبت سفارش کرده‌اند و وجه آن را پرداخت کرده‌اند.

وی در با بیان اینکه علیرغم پیگیری‌ها هنوز نهاده خریداری شده به دامداران تحویل داده نشده گفت‌: دامداران دیگر وجهی برای خرید نهاده بی‌کیفیت در بازار سیاه ندارند و اکنون با کمبود نهاده روبرو هستند.

نماینده شاهین‌ شهر در مجلس شورای اسلامی گفت‌: ضروریست نسبت به تسریع در تحویل نهاده سویا به منظور رفع مشکل‌، اقدام لازم صورت پذیرد‌.

محمد علی نهاوندی عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور در سوم دی ماه ١۴٠٢ گفته بود: با توجه به رسوب بیش از ۱۴۰ هزار تن کنجاله سویا در سامانه بازارگاه و استقبال محدود خریداران و همچنین مازاد عرضه ذرت و جو در بازار شاهد فراوانی نهاده های دام و طیور هستیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول