اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

استمرار آلودگی در گچساران دامن 3 شهر دیگر را گرفت

بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، 4 شهر در بخش‌های مختلف نیز با شاخص 500 در آخرین محور محاسبه آلودگی هوا قرار دارد و در این میان برخی از شهرها در مدار نارنجی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شدند.

استمرار آلودگی در گچساران دامن 3 شهر دیگر را گرفت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، در بخش جنوب شرقی ایران استان کرمان شهرستان فهوج، در بخش جنوبی استان فارس شهرستان لامرد، استان بوشهر ایستگاه پارس 2 و استان کهگیلیویه بویر احمد شهرستان گچساران در بخش غربی کشور هر ۴ شهر با شاخص آلایندگی ۵۰۰ در شرایط خطرناک قرار گرفتند؛ این در حالی است که شهرستان‌های ذکر شده به جز گچساران در این شرایط نبوده و امروز به صورت ناگهانی با افزایش آلاینده‌ها همراه بوده‌اند.

گفتنی است در بخش شرقی کشور استان خراسان رضوی تنها شهرستان سرخس با شاخص آلایندگی ۱۸۱ در شرایط ناسالم برای تمامی شهروندان این شهر است.

شایان به ذکر است استان زنجان بخش اشراق نیز با شاخص آلایندگی ۱۰۲ و استان خوزستان ایستگاه ایستگاه اهواز با عدد ۱۰۷ هر دو شهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شدند.

در این شرایط که بسیاری از هموطنان در شرایط‌های مختلف آلودگی هوا تنفس می‌کنند، پیشنهاد می‌شود که از انجام کارهای طولانی بپرهیزند و حدالامکان از خانه خارج نشوند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول