اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

دبیرکل جهادگران ایران: ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم

دبیرکل حزب جهادگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم، گفت: مشکلی که ما امروز با آن سروکار داریم و دیده نمی شود وحدت و اقتدار ملی است.

دبیرکل جهادگران ایران:  ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، همایش خبری جهادگران ایران اسلامی امروز ( ۱۸ بهمن ) در جهاد دانشگاهی شریف برگزار شد..

وهاب عزیزی دبیرکل حزب جهادگران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز پیروزی جمهوری اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت : عدالت درد جامعه ما است . مشکلی که ما امروز با آن سروکار داریم و دیده نمی شود وحدت و اقتدار ملی است وی افزود: ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم . مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر موضوع انتخابات تأکید کردند اما عده ای می‌خواهند مانع تراشی می کنند و این باعث آسیب دیدن کشور می شود.

دبیرکل جهادگران اظهار داشت: اعمال برخی از افراد باعث می شود اطراف صندوق رای خالی از مردم باشد و این باعث می شود مشروعیت نظام آسیب ببیند.

عزیزی با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم جریان انقلاب مصادره شود، گفت: انقلاب برای تمام مردم سلیقه ها و جریانات است .  تمام جریانات برای تحقق انقلاب زحمت کشیده اند. بنابراین ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری و به عنوان افراد ارزشی از جریان انقلاب حمایت می‌کنیم.اگر جریان های کوچک شکل بگیرد نظام ضعیف می‌شود وی تاکید داشت: وظیفه ما این است از صندوق محافظت کنیم.

این فعال سیاسی در ادامه خطاب به ناظران صندوق های رای گفت:  رای حق الناس است هم برای کسی که رای را می نویسد و هم برای کسی که نامش نوشته می شود .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول