اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

چالش‌های بهترین راننده جهان با فراری

لوئیس همیلتون با پیوستن به فراری در سال آینده چالش‌هایی خواهد داشت.

چالش‌های بهترین راننده جهان با فراری

به گزارش خبرگزاری فارس، این نگرانی وجود دارد که لوئیس همیلتون با "بزرگترین چالش" خود برابر چارلز لکلرک هنگام ورود به فراری قبل از فصل ۲۰۲۵ روبرو شود. 

همیلتون هفته گذشته با اعلام اینکه مرسدس را در پایان سال جدید میلادی ترک خواهد کرد، با کسب 6 قهرمانی از 7 قهرمانی جهانی خود با مرسدس، دنیای فرمول یک را تکان داد.

این راننده انگلیسی که در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد با چارلز لکلرک هم تیمی خواهد شد که حالا به عنوان سریعترین راننده جهان شناخته می‌شود.

دیوید کالتارد راننده انگلیسی سابق فرمول یک براین باور است که همیلتون کار راحتی در فراری نخواهد داشت. وی در این باره گفت: چارلز یک راننده مسابقه‌ای جوان و سریع است. او مسابقات جهانی و تجربه لوئیس را ندارد اما فکر می‌کنم او در انتظار قهرمانی است بنابراین ممکن است در این تیم لوئیس بزرگترین چالش خود را پیدا کند.

تنها یک هفته پس از تمدید قرارداد چارلز لکلرک با فراری، اخبار پیوستن همیلتون به این تیم در سال 2025 منتشر شد. در این شرایط، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد لکلرک از این خبر خوشحال نبوده است. 

واکنش اولیه او شوک و ناامیدی بود، به این معنی که او دیگر در کنار کارلوس ساینز مسابقه نخواهد داد. با این حال، لکلرک که برای اولین بار پس از انتشار این خبر با رسانه‌ها صحبت می کند، نظرات دیگری مطرح کرد.

وی تاکید کرد که هدف او قهرمانی است و عنوان دومی او را خوشحال نمی‌کند. او اضافه کرد که هدف فوری تیم کاهش فاصله با ردبول است. 

لکلرک همچنین در مورد تعیین اهداف واقعی که فراری می تواند به آنها دست یابد صحبت کرد. 

وی اظهارداشت: شما باید اهداف واقع‌بینانه را نیز برای خود داشته باشید، همانطور که ما همیشه خوش بین هستیم و سعی می‌کنیم بهترین کار ممکن را انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول