اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال: مربی ایرانی در سطح «دمیر» زیاد داریم و نباید برایش رزومه سازی می‌کردیم

سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال گفت: مربی در سطح هاکان دمیر برای تیم ملی در ایران زیاد داریم و نباید برای او رزومه سازی می‌کردیم.

سرمربی سابق تیم‌ملی بسکتبال: مربی ایرانی در سطح «دمیر» زیاد داریم و نباید برایش رزومه سازی می‌کردیم

محمدمهدی ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد لیست تیم ملی بسکتبال و اینکه برخی نفرات خوب لیگ به اردو دعوت نشده اند، اظهار داشت: ابتدا باید در این مورد صحبت کنیم که هاکان دمیر سرمربی تیم ملی در ایران حضور ندارد و در ترکیه مشغول مربیگری است و چطور می‌تواند روی لیگ و بازیکنان ما تمرکز کند؟ آیا او فیلم بازی های لیگ را می‌بیند یا مشغول کار خود است؟ در مورد برخی نفرات هم مانند آرمان زنگنه که یکی از پست 4 های خوب بسکتبال ما است بحث وجود دارد و این سوال مطرح است که چطور او دعوت نشده است؟

وی ادامه داد: با احترام به دیگر هم پستی های آرمان باید بگوییم که او بازیکن شوت زنی است و در لیگ هم بازی های خوبی را از او شاهد بودیم و شایستگی این را داشت که به اردو دعوت شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا ادامه همکاری با  هاکان دمیر به صلاح است یا خیر، گفت: قبلا هم گفتم اگر قرار است مربیان در سطح دمیر به ایران بیاوریم، بهتر بود مربی ایرانی می‌گذاشتیم و برای او رزومه سازی نمی‌کردیم. اگر توانایی جذب مربی سطح یک جهانی داریم باید خارجی جذب کنیم در غیر این صورت مربیان درجه 2 و 3 دردی را دوا نمی‌کنند.

ایزدپناه افزود: از سوی دیگر باید به مربیان فرصت بدهیم و اگر قصد جوانگرایی داریم باید 2، 3 سال به مربی که در راس کار قرار می گیرد، زمان دهیم و با 6 ماه و یک سال کاری پیش نمی‌رود. از سوی دیگر ما باید سطح مربیان داخلی خود را هم بالا ببریم و در کنار بازیکنان مربیان هم باید ارتقاء پیدا کنند.

وی در خصوص اینکه لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری پیدا کرده است. قبلا 2، 3 تیم مدعی بودند، اما الا به 7، 8 تیم رسیده است و حتی تیم های هفتم و هشتم هم مقابل مدعیان به برتری می رسند. البته هنوز برخی تیم ها توان واقعی خود را نشان نداده اند و احتمالا برای مرحله پلی آف برنامه دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول