اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فدراسیون بسکتبال آخرین مقصد هاشمی در روز نظارتی وزیر

فدراسیون بسکتبال آخرین مقصد وزیر ورزش و جوانان در روز نظارتی بر فدراسیون های ورزشی بود.

فدراسیون بسکتبال آخرین مقصد هاشمی در روز نظارتی وزیر

به گزارش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در روز شلوغ نظارتی بر فدراسیون های ورزشی، در آخرین مقصد خود از فدراسیون بسکتبال دیدن کرد.

در این دیدار کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با خسته نباشید به رییس، مدیران و کارمندان این فدراسیون، بسکتبال را رشته‌ای محبوب و با اهمیت خواند. هاشمی در ادامه از جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال خواست گزارشی از وضعیت این رشته ارائه کند.

داوری با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از بسکتبال در موضوع زیرساختها گفت: در موضوع زیر ساختی مشکل داشتیم که با کمکی که از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام شد، قصد داریم کمپ تیم‌های ملی و اقامتگاه حرفه‌ای را برای بسکتبال کشور احداث کنیم.

او با اشاره به تغییرات در تیم ملی بسکتبال و برنامه جوان‌گرایی در این تیم گفت: اکنون میانگین سنی تیم ملی بسکتبال به ٢۴ سال رسیده است و فدراسیون بسکتبال برنامه‌های زیادی برای تیمهای پایه دارد تا از دل این تیم‌ها، در سالهای آینده تیم ملی تقویت شود. در حال حاضر حدود ٢٣٠ تیم پایه در دختران و پسران داریم و سال آینده این تعداد تیم به بیش از ٣٠٠ تیم خواهد رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول