اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضایی: ما فوتبال نیستیم و بودجه ای ندارند تا اردوی خارجی برویم

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسئولان پارالمپیک و فدراسیون کم لطف نیستند اما مشکلات بودجه ای دستشان را بسته است.

رضایی: ما فوتبال نیستیم و بودجه ای ندارند تا اردوی خارجی برویم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در پارالمپیک پاریس است قرار است اردوی آماده سازی خود را آغاز کند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: ۲ اردو با حضور 16 نفر برای مسابقات پارالمپیک برگزار شده است. انشاالله از تاریخ ۱۲ و ۱۳ اسفندماه و قبل از ماه مبارک رمضان نیز یک اردوی دیگر جهت آماده سازی ملی پوشان برگزار می شود. الان ملی پوشان درگیر لیگ هم هستند. امیدوارم لیگ تا پایان سال تمام شود تا تمرکزمان برای آمادگی و حضور در پارالمپیک بیشتر شود.

رضایی افزود: بعد از تعطیلات نوروزی 16 نفری که انتخاب شدند به 14 نفر کاهش پیدا خواهند کرد. ما قبل از تعطیلات عید 3 اردو و بعد از آن 6 اردو برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای اردوی خارج از کشور بودجه ای نیست که به ما بدهند، ما فوتبال نیستیم، رشته های دیگر هم نیستیم، ما والیبال نشسته قهرمان جهان هستیم و داخل کشور تمرین می کنیم.

 

وی اضافه کرد: بحث کم لطفی نیست، مشکلات بودجه ای است. مسئولین پارالمپیک و فدراسیون کم لطف نیستند ولی مدیریت بودجه باید طوری باشد که به تمام رشته هایی که به پارالمپیک اعزام می شوند در شرایط خوبی قرار بگیرند. در پارالمپیک مدال ها از المپیک بیشتر است، اما بودجه کم تر!
رضایی گفت: درخواست ما این بوده که یک سفر تدارکاتی داشته باشیم. تیم های والیبال نشسته به شکل عجیبی درحال برگزاری مسابقات مختلف هستند و آمادگی های مختلفی برای حضور در المپیک دارند. ما به اردوهای داخلی بسنده کرده ایم اما برگزاری حداقل یک سفر تدارکاتی و حضور در تورنمنتی که 4،5 تا از حریفان ما در آن حضور دارند به ما کمک می کند.

وی افزود: از طرفی سعی بر این است یک اردو در داخل کشور با حضور کشورهای برزیل، قزاقستان و آلمان به مدت یک هفته برگزار شود. امیدوارم برنامه ریزی ها انجام شود تا بتوانیم در پاریس بدرخشیم و با مدد امام رضا(ع) بتوانیم هشتمین مدال طلای خود را کسب کنیم.

رضایی اضافه کرد: ما منتظر برنامه پارالمپیک هستیم تا برنامه هایمان قطعی شود، چون ما باید زمانمان را مدیریت کنیم تا بر مبنای آن تمرینات خود را برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم. امیدوارم قبل از هفته آینده برنامه به ما برسد تا ما بر اساس آن حریف مناسب را برای برگزاری اردو انتخاب کنیم. سعی بر این است اردوی ما بر اساس رقیب شناسی باشد.

سرمربی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: ما از روش جدید استفاده خواهیم کرد چون اگر از روش های قدیم خود استفاده کنیم تیم ها برای مقابله با ما راه آسانی در پیش خواهند داشت و درحال کارکردن رو آن هستیم. در حال حاضر که ملی پوشان در تیم های باشگاهی خود هستند فشاری از نظر آمادگی جسمانی به آن ها نخواهیم آورد چون در اختیار باشگاه ها هستند. انشاالله استارت تمرینات پرفشار و برنامه ریزی هایمان بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود که اردوی اصلی مان آغاز می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول