اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اتهام 50 هزار اردنی به رشوه دادن قطر برای قهرمانی آسیا

هواداران تیم ملی فوتبال اردن قطر را متهم به رشوه دادن در جام ملت های آسیا کردند.

اتهام 50 هزار اردنی به رشوه دادن قطر برای قهرمانی آسیا

خبرنگار ورزشی فارس، «(جام قهرمانی آسیا) فروخته شد!»، این شعار هواداران بی شمار اردنی در ورزشگاه بین المللی امان در مراسم استقبال از بازیکنان تیم ملی این کشور بعد از نایب قهرمانی در جام ملت های آسیا و اتهام به قطر به رشوه دادن برای قهرمانی است.

تیم ملی فوتبال قطر میزبان مسابقات جام ملت های آسیا در فینال به مصاف اردن رفت و در این بازی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید اما هر 3 گل میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا اردنی ها قطر را متهم به دادن رشوه کنند.

در این مراسم بیش از 50 هزار اردنی به استقبال بازیکنان و کادرفنی آمدند. در طی مراسم محمد ابورزیق بازیکن تیم ملی اردن به همراه تماشاگران شعار داد و با انگشت دست قطری ها را به رشوه دادن متهم کرد که در زیر می توانید  تماشا کنید.

پیش از این هم موسی التعمری ستاره تیم ملی اردن بعد از پایان بازی فینال وقتی AFC اکرم عفیف را علاوه بر بهترین گلزن به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد با اشاره دستش قطری ها را متهم به رشوه دادن کرده بود.

تماشاگران اردنی وقتی موسی التعمری ستاره شاغل در لیگ فرانسه وارد ورزشگاه شد با شعار «مسی، مسی» از او استقبال کردند که در زیر می توانید تشویق بی امان اردنی ها را تماشا کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول