اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسبقیان: تصمیم گیری درباره تغییرات در پرسپولیس از جمله مدیرعامل برعهده هیات مدیره است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب شکوری به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس با مطالعه بوده است.

اسبقیان: تصمیم گیری درباره تغییرات در پرسپولیس از جمله مدیرعامل برعهده هیات مدیره است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شروین اسبقیان پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع بررسی صورت‌های مالی باشگاه بود و قرار شد مواردی که باید اصلاح شود هیات مدیره در اسرع وقت این کار را انجام دهد. در ادامه مشکلات مالی باشگاه از سوی مدیرعامل و هیات مدیره مطرح شد و سازمان خصوصی سازی هم در این زمینه کمک می‌کند. نماینده فرابورس و سهامداران نیز حضور داشتند و دغدغه ها خود را اعلام کردند. قطعا گزارش این جلسه به استحضار وزیر ورزش می‌رسد و وزارت ورزش هم در کنار دو باشگاه است و حمایت های معنوی و مدیریتی می‌کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد تغییرات در هیات مدیره گفت: 2 عضو هیات مدیره یعنی خبیری و حدادیان استعفا داده بوددند و به جای خبیری سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته آمد که باید از این فدراسیون جابجا شود. ابراهیم شکوری هم به عنوان یکی از اعضا انتخاب شد.  

وی درباره هزینه های سرخابی ها گفت: طبیعی است باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس هزینه های زیادی دارند و لازم است که این هزینه ها تامین شود. بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور پیدا می کنند، باید تامین شود و تدابیر لازم را اتخاذ کنند. ما هم در وزارت ورزش حامی هستیم و نظارت هم می‌کنیم که مسائل شان حل و فصل شود.

وی در مورد اینکه در گذشته و در زمان حضور شکوری شاهد خروج ستاره ها از تیم بودیم و آیا انتخاب شکوری با مطالعه بوده است یا خیر، گفت: قطعا با مطالعه بوده و شکوری سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته و اگر مواردی هم بوده وزارت ورزش نظارتش را دارد و هرجا که لازم باشد، ورود خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش در مورد وضعیت درویش و مدیریت پرسپولیس گفت: هیات مدیره ای که مستقر می‌شود در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود نفراتی مانند طاهری با وزیر ورزش جلسه داشته است، گفت: من به عنوان معاون قهرمانی الان از شما می شنوم و چنین جلساتی نداشتیم. تصمیم گیری در مورد باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می شود.

معاون وزیر ورزش در مورد مشکل مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص بحث شد. بخشی از این مالیات ها را پیگیری کرده اند و کم شده است و دلبری عضو هیات مدیره در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

اسبقیان در مورد اینکه بخشی از منابع سرخابی ها در AFC بلوکه شده و اقدام شما در این خصوص چیست؟ گفت: این یک حرکت ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی است. ورزش که سیاسی نیست. یک باشگاهی به نام پرسپولیس مقامی کسب می کند و بچه ها زحمت می‌کشند، اما پاداش‌های آنها در اوج ناجوانمردی بلوکه می‌شود. ما دنبال می کنیم و باید دنیا این را بداند که کشور ما مظلومانه مورد تهاجم اسکتبار جهانی قرار می گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول