اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آگهی، هیات مدیره پرسپولیس را به هم ریخت!

معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس با مشکلی جدی روبرو است.

آگهی، هیات مدیره پرسپولیس را به هم ریخت!

به گراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار و 2 عضو جدید مدیریت این باشگاه معرفی شدند. درحالیکه طبق قانون تجارت، هرگونه تغییر در هیات مدیره باید قبلا از طریق آگهی رسمی اعلام شده باشد.

چون در آگهی این تغییرات اعلام نشده و فقط بحث بررسی صورت‌های مالی بوده، به همین دلیل سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس این اتفاق را قبول ندارند و امضا نکرده‌ است.

بنابراین باید جلسه دیگری برگزار و تغییرات از طریق آگهی رسمی اعلام شود. سپس مجمع برگزار و 2 عضو جدید به هیات مدیره اضافه شوند.

شب گذشته با سید حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری صحبت‌هایی شده اما حکمی برایشان از جانب وزارت ورزش صادر نشده است. چرا که خصوصی سازی و بورس به عنوان اعضای مجمع زیر بار این ماجرا نرفتند. وزارت ورزش نیز به تنهایی نمی‌تواند در مورد تغییرات مدیریتی تصمیم گیری کند.

احتمال دارد شکوری به عنوان موظف و طباطبایی به عنوان عضو غیر موظف مشغول به کار شوند تا طباطبایی بتواند در فدراسیون کاراته به کار خودش ادامه بدهد.

هر چند سید شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز اعلام کرد که طباطبایی برای حضور در مجمع پرسپولیس باید از فدراسیون کاراته خارج شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول