اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امتحان نیروهای همدانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امتحان نیروهای همدانی است و به طور قطع همدانی‌ها ظرفیت کافی و وافی برای برگزاری آن را دارند.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امتحان نیروهای همدانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین ترکمن ‌در جمع مسئولان کمیته‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری مطلوب این جشنواره اظهار کرد: لزوم طراحی کلان در این بخش به منظور برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد در برگزاری مطلوب جشنواره تئاتر یکی از اولویت‌های پیش روست که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی گفت: استان همدان با برگزاری مطلوب این جشنواره باید جایگاه میزبانی خود را تقویت کند چرا که بعد از این باید جشنواره‌های دیگری چون میرسیدعلی همدانی، باباطاهر همدانی و... را برگزار کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امتحان نیروهای همدانی است و به طور قطع همدانی‌ها ظرفیت کافی و وافی برای برگزاری آن را دارند.
وی اضافه کرد: در تمام مراحل برگزاری این جشنواره باید التزام، امید، اقتدار و کار درست موج بزند و این مهم جز با همکاری و همراهی تمام اعضای برگزارکننده آن امکان‌پذیر نخواهد بود.
ترکمن شأن استان همدان را بسیار بالا خواند و تأکید کرد: هجدهمین جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان باید در شأن استان و در حد یک جشنواره بین‌المللی باشد طوری که همگان را تحت تأثیر خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه در تأمین امکانات و وسایل مورد نیاز مشکلی وجود ندارد، ابراز کرد: البته باید مصرف به صورت بهینه و درست باشد تا با مشکل مواجه نشویم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: هر یک از گروه‌ها تا برگزاری جشنواره تئاتر، موظف هستند روزانه پیشرفت کاری خود را ابلاغ کنند.
در پایان این جلسه هر یک از کمیته‌ها به بیان برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول