اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان برگزار می‌شود؛

برگزاری جشن 1500 نفری افتتاح جشنواره تئاتر کودک

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 آبان ماه در سالن پیام همدان آغاز به کار می‌کند.

برگزاری جشن 1500 نفری افتتاح جشنواره تئاتر کودک
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مجید فروتن اظهار داشت: افتتاحیه این دوره جشنواره یک جشن مردمی خواهد بود که به وسیله هنرمندان و دست‌اندرکاران همدانی مدیریت می‌شود.
وی ادامه داد: هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 15 آبان ماه با حضور یک‌هزار و 500 نفر از خانواده‌ها و کودکان همدانی، میهمانان خارجی و داخلی و مسئولان کشوری در سالن پیام همدان آغاز به کار می‌کند.
قائم مقام مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همزمان با عید قربان و در فضایی شاد همراه با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.
وی اجرای مراسم آتش‌بازی، اجرای نمایش فرم، پخش کلیپ و سخنرانی و اجرای موسیقی را از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان دانست و افزود: در این مراسم جشن از ترکیبی از برنامه‌های متنوع و مختلف استفاده خواهد شد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با دبیری "شهرام کرمی" در همدان برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول