اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

جدال فوتبال جویبار و سرخرود برای قهرمانی لیگ برتر مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران این هفته برگزار می‌شود که نمایندگان جویبار و سرخرود برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

جدال فوتبال جویبار و سرخرود برای قهرمانی لیگ برتر مازندران
جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته پایانی این رقابت‌ها هر دو تیم مدعی قهرمانی باید در شهرهای آمل و بابل میهمان حریفان خود باشند که روز سختی را خواهند داشت.
وی بیان داشت: در روز جمعه 23 دی از ساعت 14 به طور همزمان شش دیدار از آخرین هفته این مسابقات برگزار می‌شود که تیم صدرنشین هیئت رزمندگان جویبار مهمان تیم از قبل سقوط کرده استعدادهای درخشان آمل است.
پازوکی تصریح کرد: در دیگر مسابقه این هفته، دیگر تیم مدعی قهرمانی این مسابقات شهرداری سرخرود نیز در بابل میهمان دریای بابل است.
رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر مسابقات این هفته ابراز داشت: مقاومت شهدای کوتنا میزبان دیگر تیم سقوط کرده حریف علوم پزشکی ساری است و شهدای بابلسر نیز مهمان تیم وحدت شهروند فریدونکنار است.
پازوکی خاطرنشان کرد: در ادامه این مسابقات، تیم شهدای ساری مهمان شهید کریمی جویبار است و استقلال لموک قائمشهر نیز میزبان بازرگان چالوس است.
وی گفت: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران، تیم مقیم داماش کوتنا استراحت دارد.
رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره جدول رده‌بندی این مسابقات ابراز داشت: هم‌اکنون تیم هیئت رزمندگان جویبار با 47 امتیاز صدرنشین است و شهرداری سرخرود با 45 امتیاز به دنبال تیم صدرنشین برای کسب عنوان قهرمانی در رده دوم جای دارد و شهید کریمی جویبار با 43 امتیاز سوم است.
این مسئول متذکر شد: تیم‌های استعدادهای درخشان آمل و علوم پزشکی ساری با کمترین امتیاز به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران سقوط کردند.
پازوکی در پایان اذعان داشت: قهرمان لیگ برتر فوتبال استان با صعود به لیگ زیرگروه فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول