اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوتبال مس سرچشمه:

الهامی بهترین گزینه برای کمک به مس سرچشمه است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: به عقیده من با حضور الهامی در کنار تیم مس سرچشمه خون تازه‌ای در رگ‌های تیم به جریان افتاد و وی بهترین گزینه برای کمک به مس سرچشمه است.

الهامی بهترین گزینه برای کمک به مس سرچشمه است
سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: مس برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر زمان کافی را در اختیار نداشت و به نظر من تنها زمان را نمی‌توان با پول خریداری کرد.
وی به صعود تیمش در 21 اردیبهشت ماه سال جاری به لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: تا 21 تیر ماه حضور مس سرچشمه در لیگ مشخص نبود و هر روز صحبت‌های جدیدی مبنی بر فروش امتیاز تیم به گوش می‌رسید.
هاشمی یکی دیگر از مشکلات باشگاه مس سرچشمه در این فصل از مسابقات را در اختیار نداشتن کادر اداری و تشکیلاتی منسجم پس از حضور تیم در لیگ برتر دانست و ابراز داشت: باید ظرف مدت اندکی مراحل ثبت اداری و تشکیلاتی باشگاه، هماهنگی‌های لازم برای جذب سرمربی و بازیکن و مکان و شرایط برگزاری اردوی تیم را فراهم می‌کردیم.
 
*بازیکنان مطرح برای حضور در مس سرچشمه حاضر نشدند
سرپرست مس سرچشمه به عدم حضور برخی بازیکنان در سرچشمه اشاره کرد و گفت: با چند بازیکن بزرگ و بازیکنان مطرح برای حضور در مس سرچشمه صحبت کردیم که هیچ یک از آنها حاضر نشدند، برای حضور در سرچشمه به تیم بپیوندند زیرا این بازیکنان اولویت نخست خود را حضور در تیم‌های پایتخت و تیم‌های اصفهان و تبریز می‌دانستند.
وی همه این مشکلات را عاملی برای ضعیف بسته شدن تیم دانست و افزود: با توجه به این شرایط تیم در چند مسابقه نخست خود برابر تیم‌های خوب و نامی نتایج خوبی کسب نکرد و با توجه به شرایط، بازیکن جدیدی تا نیم‌فصل نمی‌توانست به تیم اضافه شود.
هاشمی گفت: ما تجربه لازم برای یارگیری در نیم‌فصل را نداشتیم و بازیکنانی که در نیم‌فصل در بازار نقل و انتقالات حضور دارند نیز بازیکنان درجه اولی نیستند، اما با توجه به این شرایط اعتقاد دارم، نفراتی که جذب مس سرچشمه شده‌اند با تمرینات بیشتر و هماهنگ شدن با سایر نفرات می‌توانند، بازیکنان تاثیرگذاری برای تیم باشند.
وی به پیروزی تیمش برابر راه‌آهن اشاره کرد و بیان داشت: قطعا با یک پیروزی شرایط تیم تغییر نمی‌کند، اما این پیروزی روحیه‌بخش وضعیت روحی و روانی بازیکنان و اعضای کادر فنی را دگرگون کرده و موجب شده تا آنها برای پیروز شدن در دیدارهای آتی خود روحیه و انسجام بیشتری بگیرند.
هاشمی در زمینه اینکه آیا زمان کافی به احمد سنجری سرمربی سابق تیم داده شد، اظهار داشت: سنجری در قبال نتایج تیم مقصر اصلی نبود، بلکه اگر این مربی فرصت بیشتری قبل از آغاز لیگ برای آماده‌سازی تیمش و هماهنگ ساختن بازیکنان در اختیار داشت، این نتایج را کسب نمی‌کرد.
وی تصریح کرد: سنجری حتی نمی‌دانست برای بازی نخست مقابل سایپا چه ترکیبی برای تیمش بچیند، حتی برخی بازیکنان ما اسامی یکدیگر را نمی‌دانستند و این مسائل همه به دلیل در اختیار نداشتن فرصت کافی برای هماهنگ کردن تیم بود.
 
*باشگاه همه شرایط را برای موفقیت تیم فراهم ساخت
سرپرست مس کرمان انتخاب اصغر شرفی را تصمیم کمیته فنی باشگاه دانست و افزود: از جمع مربیانی که در خارج از گود قرار داشتند، شرفی ویژگی‌هایی داشت که وی را از سایر کاندیداها متمایز می‌کرد.
وی عنوان کرد: برای مثال خصوصیاتی از جمله ارائه بازی‌های قدرتی و توجه به بازیکنان دونده و جنگنده در لیگ برتر با توجه به شرایط تیم شرفی را از سایر نفرات متمایز کرده بود و به این علت به سراغ وی رفتیم.
هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون آنکه آیا شرفی با مس نتایج خوبی به دست آورده است، گفت: باشگاه همه شرایط را برای موفقیت وی و بازیکنان فراهم ساخته است و حتی پاداش‌های بسیار خوبی پس از هر پیروزی به بازیکنان پرداخت کرده تا عامل امکانات و ایجاد انگیزه را بین بازیکنان تیم ایجاد کرده باشد، اما به عقیده من شرفی می‌توانست، نتایج بهتری در نیم‌فصل دوم مسابقات به دست آورد.
 
*در باشگاه تنها سه تا چهار نفر عهده‌دار امور هستند
وی به وجود تشکیلات قوی در همه تیم‌های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: همه باشگاه‌های لیگ برتری سیستم و ساختاری قوی دارند و نیروی انسانی لازم را برای انجام امور باشگاه در اختیار دارند، اما در مس سرچشمه تنها سه تا چهار نفر تمام امور باشگاه را بر عهده دارند که این مسئله علاوه بر افزایش اشتباهات، خود یک ضعف محسوب می‌شود.
وی با انتقاد از فاصله اندک برگزاری مسابقات بیان داشت: هیچ تیمی فرصت لازم را برای ریکاوری و استراحت بازیکنانش ندارد، اما مس سرچشمه بیش از سایر تیم‌های لیگ برتر با توجه به بعد مسافت و فاصله از مرکز استان در طی این فصل از مسابقات بیشتر وقت و زمان خود را در مسافرت‌های زمینی و هوایی به‌سر می‌برده که این مسئله خستگی بازیکنان تیم را به دنبال داشته است.
هاشمی به حضور ساکت الهامی در کادر فنی تیم اشاره کرد و گفت: الهامی قطعا می‌تواند در کنار اصغر شرفی به تیم کمک کند، وی دارای سطح فنی خوبی است و نکات مثبت زیادی دارد و به عقیده من با حضور الهامی در کنار تیم خون تازه‌ای در رگ‌های تیم به جریان افتاد.
وی با بیان اینکه الهامی بهترین گزینه برای کمک به مس سرچشمه است، خاطرنشان کرد: وی با تفکرات فیروز کریمی آشناست و این مربی می‌تواند در مقابل شاهین بوشهر کمک زیادی به تیم کند.
هاشمی تمام مسابقات مس سرچشمه را در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور شش امتیازی دانست و عنوان کرد: اطمینان دارم، مس سرچشمه در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب می‌کند و با تلاش و کوشش مضاعف می‌تواند در لیگ برتر ماندگار شود.
وی به حرکت محسن مظفری در دیدار مقابل راه‌آهن اشاره کرد و گفت: مظفری علاقه زیادی به ارائه یک فوتبال فانتزی دارد و باید نگاه حرفه‌ای داشته باشد زیرا اعتقاد دارم، بازیکنی که سرمربی فرصت پنج دقیقه‌ای به وی می‌دهد باید از این فرصت برای اثبات شایستگی‌هایش بهره لازم را ببرد و این بازیکن می‌تواند به تیم در دقایق پایانی مسابقات کمک کند.
 
*راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه در اختیارآباد پشت پرده‌ای نداشت
سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه در پاسخ به سوالی پیرامون راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه مس سرچشمه در منطقه اختیارآباد کرمان و موضع‌گیری‌های برخی هواداران رفسنجانی این تیم در قبال این مسئله گفت: من به همراه اصغر شرفی و تعدادی از عوامل باشگاه با کسب اجازه از حسین منصوری مدیرعامل باشگاه، کانون هواداران باشگاه را در این منطقه راه‌اندازی کردیم زیرا از نظر بعد مسافت اختیارآباد به ورزشگاه نزدیک است و جوانان و علاقمندان به تیم می‌توانند به راحتی خود را به ورزشگاه رسانده و از تیم حمایت کنند.
وی ادامه داد: بر خلاف گفته یکی از عوامل باشگاه هیچ بذل و بخشش و ریخت و پاشی در این مراسم نبود و ما تنها تعدادی البسه و پوشاک ورزشی به هواداران خود اهدا کردیم و هیچ پشت پرده‌ای در این ماجرا وجود نداشت، به نظر من اختیارآباد جزو استان کرمان است.
هاشمی با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از سوی رئیس شرکت ملی مس ایران و اعضای هیئت‌مدیره و سایر مسئولان استان کرمان افزود: مس سرچشمه توانایی بقا در لیگ برتر را دارد و امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب در دیدار مقابل شاهین بوشهر بتوانیم به فکر موفقیت‌های دیگری برای تیم در لیگ باشیم.
سرپرست مس سرچشمه همچنین با تقدیر از مدیرعامل باشگاه مس کرمان و سایر عوامل این باشگاه به منظور ارائه خدمات و امکانات مورد نیاز مس سرچشمه در زمان حضور در شهر کرمان افزود: امیدوارم هر دو باشگاه مس کرمان و سرچشمه در ادامه لیگ نتایج بهتری گرفته و هواداران خود را خوشحال کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول