اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی:

220 تن میوه در دشتی در ایام نوروز توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی گفت: پیش‌بینی کرده‎ایم در ایام نوروز امسال در شهرستان دشتی 220 تن میوه توزیع شود.

220 تن میوه در دشتی در ایام نوروز توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی دیبا صبح امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار دشتی اظهار داشت: در ایام نوروز به منظور تنظیم بازار عامل توزیع را به 12 نفر افزایش داده‌ایم این در حالی است که پیش از این چهار عامل در شهرستان فعالیت می‎کردند.

وی افزود: گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، روغن و میوه از جمله سیب و پرتقال از جمله کالاهایی است که توسط این عاملان در ایام نوروز بین مردم در شهرستان دشتی توزیع می‎شود.

دیبا یادآور شد: حدود 70 غرفه در نمایشگاه بهاره شهر خورموج پیش‌بینی شده است که در آن محصولات تولیدی شهرستان دشتی با 30 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‎شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی گفت: در سال گذشته 160 تن میوه بین مردم در شهرستان دشتی توزیع شد و پیش‌بینی ما برای سال جاری توزیع 220 تن میوه است.

وی ادامه داد: سال گذشته 80 تن مرغ، بین مردم توزیع شد که برای ایام نوروز امسال 100 تن پیش‌بینی می‎کنیم.

دیبا اضافه کرد: غرفه‎ای برای عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب اسلامی در نمایشگاه بهاره پیش‌بینی شده است.

مسئول واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی نیز در این نشست گفت: تشکیل سه اکیپ بازرسی مرکب از 14 بازرسی و کارشناس در ساعات اداری و غیر اداری، بکارگیری 39 ناظر افتخاری برای ارسال گزارشات تخلف به ستاد خبری برای رسیدگی و برخورد با متخلفان و سامانه پیامگیر 124 ستاد خبری به صورت شبانه‎روزی از فعالیت‎های واحد بازرسی به شمار می‎رود.

حسین توپال افزود: تشکیل کارگروه ویژه بازرسی از سالن‎های غذاخوری و رستوران‎های بین‎راهی، آرایشگاه‎های زنانه و مردانه و لوازم بهداشتی، مرکب از اداره صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، اماکن عمومی و مجمع امور صنفی و استقرار اکیپ ویژه بازرسی در محل نمایشگاه بهاره شهرستان از دیگر فعالیت‎های این واحد بازرسی است.

وی تصریح کرد: رسیدگی سریع به گزارشات ستاد خبری در کمتر از یک ساعت و اعلام نتیجه به گزارش دهنده و نظارت ویژه بر انبارها و سردخانه‎های شهرستان به صورت متمرکز انجام می‎شود.

توپال گفت: نظارت مستقیم بر توزیع اقلام در شهرستان داریم و کالاهای ویژه طرح هدفمندسازی یارانه‎ها در سال 89 نیز در دستور کار قرار داده‎ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول