اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

اجرای طرح کامل پیاده‌راه 2 خیابان بوعلی و اکباتان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: سال آینده اجرای کامل پیاده‌راه دو خیابان بوعلی و اکباتان محقق می‌شود.

اجرای طرح کامل پیاده‌راه 2 خیابان بوعلی و اکباتان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد تبریزی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان از تصویب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح مراحل تصویب خود را در شورای عالی ترافیک گذرانده اجرای طرح‌های تفضیلی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشکل عمده ما در نحوه برنامه‌نویسی دوربین‌های مدار بسته است، گفت: برنامه‌نویسی و نگهداری از دوربین‌ها از مشکلات ما در دوربین‌های مداربسته است که اگر این مشکلات برطرف شود، تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به طرح پیاده‌‌راه خیابان‌های بوعلی و اکباتان بیان داشت: با اجرای طرح پیاده راه بار ترافیکی میدان امام کاهش می‌یابد و این مشکلاتی که اکنون وجود دارد، به علت اجرای ناقص این طرح است.

وی با بیان اینکه سه تقاطع مجهز به سیستم هوشمند هستند، گفت: این سیستم عملکرد مثبتی دارد هر چند شهروندان به علت نبود ثانیه‌شمار اذیت می‌شوند، اما در حال فرهنگسازی برای این امر هستیم.

تبریزی در خصوص مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده نیز خاطرنشان کرد: مناقصه‌ای با شرکت‌های معتبر انجام شده و آنها اعلام آمادگی کرده‌اند تا آن پل‌ها مکانیزه شوند، تا استقبال شهروندان برای عبور از پل بیشتر شود.

وی یادآور شد: در ابتدای خرداد ماه سال آینده سیستم پارکومتر در سطح شهر نصب می‌شود چرا که هم اکنون خود ما نیز از وضعیت پارکبان‌های سطح شهر رضایت نداریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان تأکید کرد: قبل از پایان سال تمام سطح شهر به ویژه بلوار فرودگاه لکه‌گیری می‌شود و سال آینده نیز بلوار فرودگاه تعریض می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول