اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال

هم‌تیمی‌های والیبال‌ کاله هم‌قسم شدند / هواداران جام قهرمانی را عیدی می‌خواهند

خبرگزاری فارس: در سومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران از ساعت 17 امروز دوشنبه در کرج به مصاف سایپای البرز می‌رود تا در دیداری سرنوشت‌ساز تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

هم‌تیمی‌های والیبال‌ کاله هم‌قسم شدند / هواداران جام قهرمانی را عیدی می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران از ساعت 17 امروز دوشنبه در کرج به مصاف سایپای البرز می‌رود تا در دیداری سرنوشت‌ساز تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

در دیدار نخست فینال که چهارشنبه گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی استان البرز دنبال شد کاله مازندران با نتیجه سه بر یک شکست خورد ولی در بازی برگشت که از ساعت 17 شنبه این هفته در سالن مملو از تماشاگر سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار شد توانست قاطعانه پیروزی شیرین سه بر صفر را کسب کند و کار را به بازی سوم در کرج بکشاند.

کاله مازندران برای برگزاری این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز عزم خود را جزم کرده و با آمادگی بسیار خوب عازم کرج شد تا جام قهرمانی را از استان البرز به مازندران بیاورد.

هواداران متعصب تیم مازندرانی کاله که در سه سال حضور خود یکی از متعصب‌ترین هواداران لیگ برتر هستند با توجه به شرایط بد جوی هوا و محور مواصلاتی هراز عازم کرج هستند تا در آخرین دیدار لیگ برتر والیبال سال 1390 تیم‌شان را در خارج خانه تنها نگذاشته و بی‌امان دست به تشویق بهروز عطایی و شاگردانش بزنند.

حامیان واقعی کاله مازندران در جاده آمل- کرج بار دیگر شعار معروف « آملی‌ها جان می‌دهند، جام نمی‌دهند » را بر لب دارند تا در برگشت دست پر به مازندران بازگردند.

کاله مازندران امسال نیز دست به شگفتی بزرگی در لیگ برتر زده و فینال سنتی بین پیکان و سایپا را با سنت‌شکنی از خودروسازان گرفته است و به‌عنوان نخستین تیم شهرستانی وارد مرحله نهایی شد.

هم‌اکنون بازیکنان با انگیزه‌ کاله مازندران بسیار مصمم هستند تا با تکرار بازی برگشت مرحله نهایی مقتدرانه سایپا یکی از تیم‌های پرمهره خودروساز را شکست داده و جام قهرمانی را به آمل بیاورند.

عصر امروز دومین دیدار خود را مقابل این تیم برگزار خواهد کرد.

از سوی فدراسیون والیبال برای این دیدار سرنوشت‌ساز که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، محمدحسین شفقی به همراه نادر انصاری کار سخت قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

همچنین امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال به‌عنوان نماینده و ناظر فدراسیون کار نظارت را بر عهده خواهد داشت و به علت حساسیت فوق‌العاده بازی و کنترل هرچه بیشتر آن خلیل یگانه مجد و منوچهر پورحسن از نزدیک این دیدار را مشاهده خواهند کرد.

در دو دیدار گذشته رفت و برگشت فینال لیگ برتر پیروزی بین تیم‌ها تقسیم شده و کار به بازی سوم در البرز کشید تا قهرمان این دوره از لیگ برتر رونمایی شود.

کاله مازندران که سومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند نخستین بار است به‌عنوان تیم شهرستانی وارد مرحله نهایی شده و در دو دوره قبلی خود به عنوان باارزش سومی دست یافت.

در مقابل سایپای البرز نیز پنج دوره نایب قهرمانی لیگ برتر را در پرونده ورزشی خود دارد.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی و سرپرستی آن نیز بر عهده پیشکسوت طلایی سال‌های نه چندان دور ورزش کشورمان حسن منصوری آملی است، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، شهرام محمودی، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، عبدالرضا علیزاده، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی جای خواهند داشت.

در ترکیب احتمالی تیم صدرجدولی سایپای استان البرز که سرمربیگری آن بر عهده فرهاد نفرزاده است و آرش کمالوند بازیکن موثر ملی‌پوش والیبال کشورمان از مهمترین مصدومان آن محسوب می‌شود، مهدی مهدوی، پویا فیاضی، سامان فائزی، وحید والی، آرمین تشکری، ایوان استانف، تئودور توکداف، محمدرضا فتاحی‌راد، رسول نجفی و محمد فلاح به میدان می‌روند.

باید منتظر بود و دید که در آخرین روز سال جاری تفکرات کدام یک از دو مربی مازندرانی لیگ برتر در آخرین دیدار این دوره از مسابقات در سال 1390 بر دیگری چیره می‌شود و جواز راهیابی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و کسب قهرمانی لیگ برتر به عطایی داده می‌شود یا نفرزاده.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول