اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال:

حضور در جام باشگاه‌های جهان برنامه اصلی کاله است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: جام باشگاه‌های جهان در برنامه آینده کاله جای دارد و برای آن تلاشمان در سال 91 مضاعف می‌شود.

حضور در جام باشگاه‌های جهان برنامه اصلی کاله است

بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم کاله مازندران مقابل سایپای البرز که باعث قهرمانی این تیم شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تحقق قهرمانی کاله در لیگ برتر دور از انتظار نبود و همه برای محقق شدن این مهم با جان و دل تلاش کردند.

وی با تبریک این قهرمانی به مردم مازندران، همشهریان آملی و هواداران کاله مازندران که همیشه و در هر شرایطی با این تیم بودند و بازیکنان و کادر فنی را تنها نگذاشتند گفت: جا دارد صمیمانه از هواداران کاله مازندران قدردانی کنم چرا که همچنان بخش عمده‌ای از افتخارات این تیم را مدیون هواداران و حامیان این تیم می‌دانم.

عطایی تصریح کرد: با لطف خداوند توانستیم جواب این همه اعتماد مردم را بدهیم و در ابتدای سال نو این قهرمانی می‌تواند عیدی بزرگی باشد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما بازی را به هیچ وجه دست کم نگرفتند و با تسلط کامل توانستند با اقتدار سه بر صفر نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

عطایی ضمن تبریک سال 1391 به ملت ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم این سال، سالی پرخیر و برکت برای مردم ما باشد و کاله مازندران نیز به دیگر آرزوهای خود در جام باشگاه‌های آسیا و صعود به جام باشگاه‌های جهان دست پیدا کند.

انتهای پیام/ک30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول