اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان ملی‌پوش والیبال کاله مازندران:

قدرت واقعی کاله مقابل سایپا نمایان بود / قهرمانی تقدیم هواداران

خبرگزاری فارس: کاپیتان ملی‌پوش والیبال کاله مازندران گفت: قدرت واقعی کاله مازندران در بازی یک‌طرفه کرج مقابل سایپای البرز نمایان بود.

قدرت واقعی کاله مقابل سایپا نمایان بود / قهرمانی تقدیم هواداران

علیرضا نادی پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال و شکست سنگین سایپای البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: قدرت واقعی کاله مازندران در بازی یک‌طرفه کرج مقابل سایپای البرز نمایان بود و این قهرمانی را به همه هواداران و دلسوزان کاله مازندران تقدیم می‌کنم.

وی با اعلام اینکه این قهرمانی را به مردم والیبال‌دوست آمل و استان مازندران تبریک می‌گویم، بیان داشت: کاله افتخار دارد تا به‌عنوان نخستین تیم شهرستانی در سومین دوره حضور خود در لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر ببرد و به‌عنوان نخستین تیم شهرستانی مرحله نهایی نیز لقب گیرد.

نادی با بیان اینکه بازیکنان ما دست به کار بزرگی زدند، اظهار داشت: جا دارد از زحمات شبانه‌روزی کادر فنی، سرپرست و سرمربی تیم، بازیکنان و حمایت بی‌دریغ هواداران صمیمانه قدردانی کنم.

کاپیتان ملی‌پوش والیبال کاله مازندران که در این تیم نیز عهده‌دار کاپیتانی است، افزود: بازی یک‌طرفه‌ای را در کرج شاهد بودیم البته سایپا تیم بسیار قدرتمند و نامی است و چندین دوره نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد ولی قدرت واقعی بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش کاله در بازی مقابل این تیم مشهود بود.

نادی با اعلام اینکه بازیکنان کاله مازندران نشان دادند که حتی می‌توانند بازی فینال را نیز به راحتی به سود خود به پایان ببرند، گفت: امیدوارم سال پرباری برای مردم عاشق آمل رقم خورده باشد و سال جدید نیز سالی توام با خیر و برکت برای آنها باشد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول