اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 سال در انتظار درمان فرزندمان هستیم

دیدار اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان با هوادار قطع نخاعی پرسپولیس

خبرگزاری فارس: به گفته پدر محمدرضا فهیمی، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان بعدازظهر امروز با محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاع پرسپولیس در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری دیدار می‌کنند.

دیدار اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان با هوادار قطع نخاعی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان که سرمربیگری این تیم برعهده حسین توکلی است بعدازظهر امروز با محمدرضا فهیمی در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری دیدار می‌کنند.

*محمدرضا فهیمی کیست؟

محمدرضا فهیمی هوادار هشت ساله تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدن مسابقه این تیم با شموشک نوشهر از قائمشهر به ساری در حال حرکت بود، بر اثر سانحه اتومبیل از ناحیه گردن قطع نخاع شده و هم‌اکنون به مدت حدود 11 سال در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری در بخش ای سی یو بستری است.

فریدون فهیمی پدر محمدرضا فهیمی در این مدت با درخواست‌ کمک از مسئولان و رایزنی‌های مختلف برای درمان فرزندش راه به جایی نبرده است.

خبرگزاری فارس در مازندران نیز با تهیه چند گزارش و پوشش خبر بازدید مدیرکل تربیت بدنی مازندران، مشکل درمان محمدرضا را به گوش مسئولان ورزشی استان رسانده است.

با مراجعه پدر محمدرضا فهیمی به دفتر خبرگزاری فارس در مازندران و راه‌گشایی برای فراهم کردن زمینه درمان فرزندش بر آن شدیم تا با آوردن نامه پدر محمدرضا، فراخوانی دوباره را برای درمان وی از مسئولان، مردم و خیران ارائه دهیم تا این نوجوان ورزش دوست مازندرانی که 11 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در بستر بیماری به سر می‌برد، از درد، رنج و تخت بیمارستان رهایی یابد.

*به امید آن روز...

در متن نامه پدر محمدرضا فهیمی آمده است: اینجانب فریدون فهیمی پدر محمدرضا فهیمی ساکن شهرستان قائمشهر که البته به دلیل بیماری فرزندم بیشتر در شهرستان ساری و در بیمارستان امام این شهرستان حضور دارم به علت تصادف اتومبیل در 9 خرداد سال 79 که موجب قطع نخاع شدن فرزند هشت ساله‌ام شده و هم‌اکنون نیز با دستگاه‌های تنفسی به حیات ادامه می‌دهد، خواستار کمک و همکاری مسئولان برای فراهم شدن زمینه بستری و درمان فرزندم هستم.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول