اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لوینیان:

صبا با ارائه فوتبالی زیبا شهرداری را شکست داد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم با ارائه فوتبالی منطقی و زیبا شهرداری تبریز را شکست داد و به سه امتیاز بازی دست یافت.

صبا با ارائه فوتبالی زیبا شهرداری را شکست داد

هوشنگ لوینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش با شهرداری تبریز در هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به دوازدهمین پیروزی این تیم انجامید گفت: خیلی تلاش کردیم نوار ناکامی در سه بازی قبل در این دیدار قطع شود که خوشبختانه در دیدار با شهرداری تبریز همه چیز دست به دست هم داد و با شایستگی پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود و به نظر من مقابل میزبان خود شهرداری تبریز بهترین بازی خود را انجام دادیم، لحظه‌ای از تلاش برای کسب امتیاز و حتی به دست آوردن پیروزی دست برنداشتیم و در تمام لحظات حواسمان به بازی و تیم حریف بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: باتجربه بازی کردن بازیکنان ما سبب شد در دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز به راحتی بازی کرده و پیروز میدان شویم چون در این دیدار کمتر اشتباه کردیم و حتی امکان داشت گل‌های بیشتری نیز به شهرداری تبریز بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: در جریان مسابقه بارها مقابل دروازه تیم فوتبال شهرداری تبریز صاحب موقعیت گلزنی شدیم و با ارائه فوتبالی حساب شده توانستیم در هر دو نیمه برنده میدان مسابقه باشیم، به خصوص اینکه بازیکنان ما در استفاده از فرصت‌ها کاملا با دقت بودند.

لوینیان اضافه کرد: این مسابقه از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، تیم ما در روزی که فوتبال هماهنگی ارائه می‌کرد موفق شد سه گل به تیم شهرداری تبریز بزند و این بازی را به سود خود به پایان برساند.

وی‌ بیان کرد: بازیکنان ما در هر دو نیمه خوب بازی کردند و انگیزه لازم را برای شکست شهرداری تبریز از خود نشان دادند، در نیمه دوم که صبا با یک گل دیگر به تعداد گل‌های زده خود افزود باز هم دست از تلاش برنداشتیم و با روحیه بهتری بازیکنان ما به ادامه بازی پرداختند و برای پیروزی تلاش کردند.

وی یادآور شد: شرایط خوبی برای بازی‌های بعدی داریم، ما شش بازی حساس در پیش خواهیم داشت که یکی از دیگری حساس‌تر است اما از هر نظر برای جدال با حریفان آماده هستیم زیرا به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میهمان شهرداری تبریز بود و در پایان سه بر یک پیروز شد تا دوازدهمین پیروزی این تیم در لیگ برتر این فصل رقم خورده و در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی بماند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول