اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایلام:

800 هزار متر مربع آسفالت معابر ایلام اجرایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار ایلام گفت: سال گذشته در مجموع 800 هزار متر مربع آسفالت معابر ایلام اجرایی شد.

800 هزار متر مربع آسفالت معابر ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خالق منصوری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: آسفالت معابر به عنوان یک اولویت کاری همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برای عمران و نوسازی شهر ایلام برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری ایلام تدوین شده که این برنامه‌ها به مرور در طول سال جاری تحقق می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: جدول‌گذاری، موزاییک‌فرش، پارک‌های محله‌ای و... از جمله برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری در سال 91 است.

منصوری تصریح کرد: افزون بر این، تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح واقع در بلوار جاده مهران از دیگر برنامه‌های شهرداری ایلام است که در دستور کار قرار دارد.

شهردار ایلام گفت: امسال با نگرش جدیدی کار در شهرداری ایلام آغاز شده و در صدد هستیم در راستای نوسازی و زیباسازی شهر ایلام تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: دو منطقه‌ای شدن شهرداری ایلام در ابتدای سال 91 گامی در راستای تحقق این مهم است که جا دارد از تلاش اعضای شورای شهر در تحقق این موضوع مهم و دیگر مسئولان امر در استان ایلام قدردانی شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول